T-Touch op nato

Voor de gein mijn T-Touch eens op een nato gezet.
Ziet er niet eens gek uit vind ik zelf:

zeker niet. maar ik zou.persoonlijk voor effen zwart of grijs met geborstelde ringen gaan. of hooguit n dun lijntje ipv deze 2 grote strepen.

Een zwarte met rood streepje lijkt me ook wel mooi ja. Zal er eens een stel bestellen, deze nato is de enige die ik op het moment heb.

hij kan het goed hebben idd. Leuk geprobeerd!

Vind het met dat streepjespatroon eigenlijk wel mooi. Top.

Ja, verrassend leuk trouwens :slight_smile:

Zeker niet slecht dat combootje en zeker een stuk
extra zekerheid tegen het kapot vallen als er ooit
een pushpinnetje losbreekt.

Ik heb zelf ervaren dat zandkleurige textielbanden
op een stalen kast met zwarte wijzerplaat
ook helemaal niet verkeerd staan,
dus misschien juist niet de bandkleur matchen
met de wijzerplaat.

grtz Gerard.

Staat 'm zeker goed, maar is het niet wat propperig aan de achterkant door die taps toelopende lugs?

Staat hem zeker niet slecht!

Bert4 Schreef:

Staat 'm zeker goed, maar is het niet wat
propperig aan de achterkant door die taps
toelopende lugs?

Nee, dat is eigenlijk niet eens te merken. De versmalling van de lugs zit vrij hoog, tegen de pols is de breedte nog voldoende om de nato keurig onder de kast te laten gaan.

Stond toevallig vandaag nog even te kijken naar een T Touch, maar dacht ook dat banden wisselen niet zo gemakkelijk zou zijn. Maar dit valt niet tegen!

Als ik wat extra nato’s bestel, zal ik inderdaad eens een keer een zandkleur proberen. Ben wel benieuwd hoe dat staat. Zelf neig ik meer naar zwart/grijs/rood.
Overigens zit de stalen band van de T-Touch niet met pushpins vast maar met vaste pennetjes. Dat geeft al een meer geruststellend gevoel :slight_smile:

Het heeft wel inderdaad wel iets, misschien ook maar eens met mijn Sea-Touch proberen.