T-Touch Solar

Zie hier een bericht van Tissot eindelijk de Tissot T-Touch Expert SOLAR…heb ik lang op gewacht.

http://www.ablogtowatch.com/tissot-t-touch-expert-solar-watch-hands-on-exclusive/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=tissot-t-touch-expert-solar-watch-hands-on-exclusive

Maar hij is nog niet radio-controlled… :frowning:

Een solar watch is in feite niets voor mensen die regelmatig wisselen - dan krijgen ze te weinig zonlicht…

He he…het is ook nooit goed:S Dat komt over 5 jaar.

Hennie Schreef:

Zie hier een bericht van Tissot eindelijk de
Tissot T-Touch Expert SOLAR…heb ik lang op
gewacht.

http://www.ablogtowatch.com/tissot-t-touch-expert-
solar-watch-hands-on-exclusive/?utm_source=rss&utm
_medium=rss&utm_campaign=tissot-t-touch-expert-sol
ar-watch-hands-on-exclusive

had em ook gezien en wou em ook posten. ff vergeten. eindelijk (tu)

zelf denk ik aan n nog iets subtieler model. zou best mn volgende vakantiehorloge worden. zou dan voor t eerst geen casio meer zijn…

Marc-B1 Schreef:

Maar hij is nog niet radio-controlled… :frowning:

Een solar watch is in feite niets voor mensen die
regelmatig wisselen - dan krijgen ze te weinig
zonlicht…

juist wel! tenminste… ik draag vaak lange mouwen. had zo 2 tough solar cellen uitgeput. tegenwoordig liggen ze bij t afdoen steevast bij n raam. de oudste nog goed werkende gaat zo al 6 jaar mee. en zelfs de oudjes “fleuren” overdag even op.

Gaaf hoor. De wijzers vind ik erg apart en het digitale deel doet me denken aan de aerospace van breitling

Nou, ik wissel ook wel en heb twee Citizen Solars, als ik die niet draag liggen ze in een horlogedoos met een glazen deksel. Werkt perfect, ze zijn altijd ready to go. Ze liggen op een kast in de buurt van een raam, niet direct voor het raam en pakken toch voldoende licht op om op peil te blijven.

Marc-B1 Schreef:

Maar hij is nog niet radio-controlled… :frowning:

Een solar watch is in feite niets voor mensen die
regelmatig wisselen - dan krijgen ze te weinig
zonlicht…

Gang reserve (als je dat zo kan noemen bij een solar) van mijn Seiko ssc017 bij een volle accu als ik me niet vergis een maand of 6, mijn Citizen Largo volgens mij zelfs 9 maanden. Een uurtje of wat op een terras in de zon is voldoende om de accu weer volledig te laden. De solars zijn mijn inziens meer geschikte om regelmatig te wisselen dan een automaat als je geen watchwinder hebt die moet je namelijk steeds weer optijd zetten

Het is nog wel een prototype. Persoonlijk heb ik liever eentje die van staal is zowel kast en band.

Is hij nu eindelijk waterdicht tot 200M? Erg prijzig ook hoor. Dit soort dingen kunnen ze toch beter aan Casio overlaten.

Hennie Schreef:

Het is nog wel een prototype. Persoonlijk heb ik
liever eentje die van staal is zowel kast en band.

komt r vast wel. en n variant in titanium.

dreski Schreef:

Is hij nu eindelijk waterdicht tot 200M? Erg
prijzig ook hoor. Dit soort dingen kunnen ze toch
beter aan Casio overlaten.

ja, maar dan zie je r meer als n comando uit. de t touch vind ik iets makkelikker te combineren met casual net.

hoewel de nieuwe protrek serie met vernieuwde en verkeinde sensoren al iets discreter zijn. nu nog n ana digi…

marnix.moed Schreef:

dreski Schreef:


Is hij nu eindelijk waterdicht tot 200M? Erg
prijzig ook hoor. Dit soort dingen kunnen ze
toch
beter aan Casio overlaten.

ja, maar dan zie je r meer als n comando uit. de t
touch vind ik iets makkelikker te combineren met
casual net.

hoewel de nieuwe protrek serie met vernieuwde en
verkeinde sensoren al iets discreter zijn. nu nog
n ana digi…

Tja wil je nou het bos in of naar een restaurant? :wink:

Ik zeg gewoon voor iedere gelegenheid een apart horloge.

1 like

dreski Schreef:

marnix.moed Schreef:


dreski Schreef:



Is hij nu eindelijk waterdicht tot 200M? Erg
prijzig ook hoor. Dit soort dingen kunnen ze
toch
beter aan Casio overlaten.

ja, maar dan zie je r meer als n comando uit. de
t
touch vind ik iets makkelikker te combineren
met
casual net.

hoewel de nieuwe protrek serie met vernieuwde
en
verkeinde sensoren al iets discreter zijn. nu
nog
n ana digi…

Tja wil je nou het bos in of naar een restaurant?
:wink:

Ik zeg gewoon voor iedere gelegenheid een apart
horloge.

daar heb je n punt waar ik t helemaal mee eens ben.
maar op vakantie wil ik liever slechts 1 horloge meenemen. n alleskunner die ook in n restaurant/disco etc niet raar staat. dat vind ik ook t mooie vd g-styler kwa looks. n stevige klok met n hoop functies en toch n modieuze uitstraling. had ik t al eerder gezegd: als ze r nu solar in stoppen :wink: