T touch tissot

ik ben op zoek naar mijn DERDE tissot t touch.
De eerste was TE ZWAAR.
de 2e (titanium) is nu 5 jaar oud en het sensor glas begint het te begeven.
Dus ik wil een verse.
Waar koop ik deze betaalbaar ?

hier op het forum of op marktplaats.

grt arie.

Ik ben r ook een fan van, mijn eerste met nog een groene T doet het nog op zijn eerste batterij (vanaf 2002!), mijn titanium gele limited gaat altijd mee op wintersport omdat ie een betere weersvoorspelling doet dan de lokale bevolking.

En ik verkoop ze ook nog :smiley:

Recent een Expert gekocht. Ook titanium en draagt daardoor bijzonder prettig. Weet niet of Robbie deze ook levert maar kijk anders eens in Engeland.

U vraagt - wij leveren :slight_smile:
Als een model niet al te recent is, anders is de winst de moeite nog niet.

robbie409 Schreef:

U vraagt - wij leveren :slight_smile:
Als een model niet al te recent is, anders is de
winst de moeite nog niet.

Niet al te recent… helaas. Iemand toevallig al een Tissot Touch Expert Pilot gezien in ons lage landje? Deze lijkt me erg gaaf!
Hoe betrouwbaar is dat bestellen in Engeland? Lees daar met regelmaat over op o.a. dit forum. Met name met betrekking tot garantie kan dat lastig worden lijkt me, of is dat een waanidee?
Proficiat met de aankoop bijdeweg! Leuk klokkie :slight_smile:
Groeten,

René

Garantie is doorgaans internationaal dus kan je horloge bij elke willekeurige dealer inleveren in Nederland als er iets mis mee is. Of de juwelier zelf heel happig is om service te verlenen op een horloge die hij niet zelf heeft verkocht valt te betwijfelen maar in principe zou deze hem wel terug moeten sturen naar de fabrikant. Wil je op safe spelen en geen retail betalen dan zou ik eens bij Robbie informeren of hij aan dit horloge kan komen (www.monsterwatches.nl). Overigens geen slechte ervaringen met in Engeland kopen, eigenlijk met geen enkel land slechte ervaringen. Voordeel van UK is dat je geen btw hoeft af te tikken bij de douane en de post redelijk vlot is! Succes

Dank!
Zal daar eens kijken, en wellicht de spaarrekening eens plunderen :slight_smile: