Taaiewillem, terug van weggeweest...

Hallo horlogevrienden,

Na vele jaren weer terug, voornamelijk om te zeggen dat het mij met mijn 84 jaren nog goed gaat. Mijn kleine horlogecollectie is wel gebleven maar mijn enthousiasme is grotendeels weggeëbd. Reden om de collectie langzaam van de hand te doen. Misschien weten sommigen van jullie nog dat ik op mijn 70-ste begon met hardlopen omdat mijn oude broeken te nauw werden… Na een aantal jaren wisselde ik naar wandelen; twee jaar geleden was ik een van de honderd oudste Nijmegense-4Daagse-wandelaars, nadat ik die vijf jaar achtereen gelopen had. Misschien willen jullie weten welk horloge ik het meest gedragen heb? Schrik niet, om-en-om droeg ik een kwarts Loris Sports met gele wijzerplaat (voor 35 Euro op dit forum gekocht) en een Rolex Explorer2, eveneens op dit forum gekocht, maar dan voor 3000 Euro…Wat ik niet zal verkopen? Een 14k gouden Omega Constellation met leren bandje wegens de mooie herinneringen aan mijn vader…
Dat was het voor nu,

Groeten van Willem

133 likes

Welkom terug Willem, hopelijk blijf je nog vele, vele jaren hier je verhalen delen.
Gr roel

Opnieuw welkom Willem, benieuwd om die horloges ook op foto te zien!

1 like

image TERUG

1 like

Welkom thuis !
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

5 likes

Welkom terug!

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom terug!!!

Welkom terug Willem! :+1:t2:

Je doet je naam eer aan @taaiewillem !
Welkom terug :+1:

En natuurlijk benieuwd naar de fotos .

Welkom Willem! :+1:

Welkom Willem.
Toffe naam :sunglasses:

1 like

Welkom!

Petje af, welkom!

Hoi Michel,

Bedankt voor je belangstelling, foto’s binnenkort.
Groetjes,

Willem

Hallo!

Dank jullie allen voor deze onverwacht grote verwelkoming! Ik zal zo spoedig mogelijk terugkomen op deze site maar moet nu voor een paar dagen weg. Ik kom terug met de foto’s van Rolex en gele Lorus.
Met vriendelijke groeten,

(taaie)Willem

6 likes

Respect! En welkom terug!

haha, zou ik ook zeggen :smiley: Leuk verhaal Willem, ben benieuwd naar jouw Omega.
Gr.