Taaiewillem

Een simpel klokje aan Willem verkocht. Vlot en vriendelijk contact, bovendien snel het geld overgemaakt. Betrouwbare koper (tu)

Luminox aan Willem verkocht, vlot en leuk contact, alles top, thx :slight_smile:

vandaag een horloge verkocht aan Taaiewillem
Heel prettig gesprek met Willem gehad
Willen had een gedeelte van zijn collectie bij zich.
Deze bekeken en natuurlijk over horloges en het forum gesproken.
Willem ik vond het een gezellig gesprek.
Verder komt Willen zijn afspraken perfect na.
bedankt Willem en veel plezier met je nieuwe aanwinst toegewenst.

Hans, dank is wederkerig. Ik hoop dat je jonge relatie met je Van der Klauw zich verdiept…

Willem blij kunnen maken met 2 bandjes, wederom alles snel en vriendelijk, dankjewel en veel plezier met/van de bandjes! :slight_smile:

Willem kocht een struislederen bandje, zeer vlotte betaling, top.

Spring bar tool verkocht aan @taaiewillem. Prettige vlotte communicatie en betaling was meteen geregeld. Top :+1:

Helemaal vergeten hier mijn bevindingen te vermelden…

Horloge gekocht van @taaiewillem. Willem is een zeer aangenaam persoon, met een hoop geduld. Ik ben tot twee maal toe op de koffie (met eierkoek!) geweest, omdat ik bij het eerste bezoek niet overtuigd was. Na enkele dagen en een hoop getwijfel toch de knoop doorgehakt. Gelukkig mocht ik een tweede keer terug komen, met de koop als gevolg. Het is erg leuk om de verhalen van vroeger te horen en Willem neemt alle tijd voor de verkoop.

Ik kan zaken met Willem zeker aanraden!

2 likes

Dus eerst eet je die man z’n eierkoeken op voordat je wat koopt.

Horloge verkocht aan Willem
Fijne communicatie en alles snel geregeld
Helemaal topđź‘Ť

Tijdje geleden mijn Rolex Batman aan @taaiewillem verkocht. Hele aardige man en komt al zijn afspraken na. Hebben over van alles en nog wat gepraat rondom horloges. Ik hoop dat hij nog vele jaren plezier heeft van het horloge en ik kan hem zeker aanraden! :sunglasses:

1 like

Zojuist de Oceanus verkocht aan Willem. Vlotte communicatie, betaling met de snelheid van het licht :traffic_light:. Geen geneuzel. Kortom aanrader deze man. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:
@taaiewillem bedankt :+1:

1 like

Nogmaals een horloge verkocht aan @taaiewillem. Een zeer aardige man die absoluut te vertrouwen is en al zijn afspraken na komt. Veel plezier van je prachtige nieuwe Explorer II!

P.S. mijn kitten is trouwens enorm blij met het speeltje die je had meegebracht! :v:t3:

1 like