Dan moet je ze dus wel eerst hebben als ze in je vuilnisbak belanden.
10 kiklo inktvip, dat roggelen we wiel🤣
Dit dus
Zo kwam ik ooit ergens een zonnebril tegen van het merk Empori Oarmani
Of een horloge met geprintte subdial wijzers, waarop de verkoper zei: “No one uses those”
Dit is voornamelijk van belang bij het deponeren/registreren van een merk, wat niet verplicht is. Je kunt prima zonder geregistreerd merk een product uitbrengen.
Het is voornamelijk de vraag of de naam die je gebruikt, of het logo, dan inbreuk maakt op het geregistreerd merk van een ander.
Zeker bij bekende merken is die beschermingsomvang vaak groter dan alleen de letterlijke merknaam of precies hetzelfde logo. Met een lichte afwijking loop je in de meeste gevallen niet direct vrij. Zeker bij merken als Rolex, Adidas, et cetera.
Waarom kopen horlogeliefhebbers dit soort rotzooi?
Ik ken geen liefhebber die dit koopt…
Pff, Oeigoeren… Je kan ook niks aan ze over laten!
Onschuldig dit zag ik voorbij komen op het interweb
Hier was een fabrikant aan het werk met weinig mededogen voor zijn landgenoten .
Hoe spreken ze dat uit SLOLT watch ?
Ach als hij voor de rest werkt .
De horloges van Lige kosten drie knikkers en een drol.
Je kan er prima de tijd op aflezen en niemand die ze van je wil jatten op een avondje stappen of een vakantie .
Zo’n taalfout kan je ook als onbetrouwbaar zien. Ik heb er geen goed gevoel erbij.
En als je genoeg punten hebt is het maar 1 knikker.
Dit is trouwens de andere mega russische/Cubaanse huisvlijt😂
Kon het niet laten. Dit kun je niet eens vals noemen. Pathetic eerder
Goeiemoggel!
Nee, neem dan liever een leal lolex, die krijg je in Seoul gratis bij een portie kimchi…
Begrijp ik ook niet, hooguit één keer grappig maar verder verspilling van tijd en moeite.