Tach

Tach heeft mijn Speedmaster gekocht, snelle communicatie, vlotte deal. Kortom, prettig zakendoen met Tach!

2 likes

@tach heeft een van mijn horloges overgenomen. Fijne en nette communicatie; dat zie je op het forum in het blauwe gedeelte nog wel eens anders. Veel succes met je project! Ik zie graag de foto’s.

1 like

Eens met de heren boven mij: @tach is een absolute aanrader! Communicatie, onderhandeling en afhandeling was meer dan soepel!

@tach heeft deze week een horloge van mij overgenomen. Verliep vlekkeloos. Een dikke aanrader om zaken mee te doen! :+1:

Ik heb een horloge overgenomen van @tach. Na een snelle deal, en zeer prettige communicatie, is het horloge echt binnen een uur verzonden, en vandaag in goede orde ontvangen. Alles is precies zoals omschreven. De afhandeling had echt niet beter gekund. Hartelijk dank @tach en graag weer.
Absolute aanrader :+1:t2:

1 like

Horloge overgenomen/geruild met @tach, erg prettige communicatie, duidelijk en eerlijk!

Krasje wat aanwezig was werd goed in beeld gebracht om teleurstelling te voorkomen. Met wederzijds vertrouwen allebei de horloges dezelfde dag opgestuurd en volgende dag ontvangen.

Thanks voor de leuke deal!

1 like

Ook ik heb een horloge van @tach overgenomen. Het contact was fijn en vriendelijk, de deal was met een videobelletje snel gemaakt. Tevens is de horloge dezelfde dag nog verstuurd wat ik zeer waardeer. Kortom, zeker een verkoper die ik zonder voorbehoud kan aanraden. Bedankt!

1 like

Thanks voor de leuke deal @tach, helaas veel te weinig tijd maar we gaan het nog eens dunnetjes over doen. Volgens mij hebben we veel te veel verhalen uit te wisselen!

Prima koper, relaxte gast en communicatie, komt met mijn hoogste aanbeveling.

1 like

Seiko SSC909 van Tach gekocht, super communicatie, snelle deal, perfect verpakt en snel opgestuurd. Absoluut een aanrader !!!

Wat kan ‘internet’ toch leuk zijn!

Afgelopen zaterdag kwam Tach zijn Moonswatch online en het contact was snel gelegd. Nummers uitgewisseld en een afspraak gemaakt.

Nu op de terugweg naar huis na een ontzettend leuke ontmoeting die absoluut nog langer had kunnen duren qua gespreksstof.

Tach bedankt voor de koffie en gastvrijheid! Wie weet tot ziens :smiley:

Mijn ‘NA’ post zal later volgen :heart_eyes:

1 like

Was net bijna door al mijn horloges heen, maar de Citizen van @tach kon ik toch niet laten lopen. Of eigenlijk: hij loopt gewoon door, maar nu dus bij mij. Nette prijs, snelle deal, alles OK. Zou er zo weer voor gaan.

1 like