Ik heb zojuist deze enthousiaste en leuke NA gelezen.
Het is me duidelijk geworden hoe Heimdallr opereert en zal en kan dit voor mezelf niet goedpraten. Na het lezen van de post van @eddio in deze NA kan ik ook niet anders dan afhaken of doorsparen
Verder geen oordeel over andere liefhebbers die dit horloge met plezier kopen. Ik begrijp dat goed. Gisteren was ik ook even goed in love😍. Op een bepaalde manier is het verschil met het origineel ook smaakvol en de kwaliteit onvoorstelbaar
Maar zoals gezegd vind ik na vele ervaringen in het leven dat ik deze vorm van corruptie niet mag stimuleren. Dan zou ik voor van alles kunnen worden uitgemaakt
Daar ben ik dan, ga natuurlijk geen post uit het krijttijd opnieuw plaatsen. Mijn wedergeboorte was op 26 jan en ben een beetje vergeetachtig dus wist niet meer of ik nu Fred of Ferry heet, ach zou zeggen de ouderdom , maar nadat ik mijn hoofd heb gestoten weet ik weer dat ik Ferry heet .
Maar ik zal voor de verandering eens geen foto plaatsen van mijn Tactical frog want hij staat er nu al, wel om een andere pols maar dat mag de pret niet drukken. Ik had gisteren een gezellige dag met Sisinnio en nog een ander HF lid. Sisinnio heeft nog een paar andere gepast, andere merken want ik heb maar ee paar horloges .
Maar zowel die gele van Eddie als die koraalblauwe zijn toch heerlijke zomerhorloges en ze dragen lekker om de pols. Tis voor sommige anderen vloeken in de kerk want hij lijkt een ietsje pietsje op een Doxa. Een kniesoor die daar op let . O jee, krijg ik natuurlijk weer op mijn donder dat ik teveel schrijf . Bedenk mij nu ineens dat ik nog een NA moet aanmaken over mijn sub die ik gisteren binnenkreeg. Leuk horloge toch Sisinnio en gewoon voor list kunnen krijgen .
Supertevreden. Ik vind het nog steeds een prachtig horloge
Dat zal me eerlijk gezegd zwaar aan de bruine ster roesten.
Geen idee. Volgens mijn informatie een seiko uurwerk, maar vraag me niet welk.
Natuurlijk.
Geen idee.
Als ik een horloge een paar dagen gedragen heb verdwijnt ze meestal weer voor meerdere weken in de kist. Als ik haar dan weer eens omdoe staat ze altijd stil.
Maar, zonder gekheid . Aanrader. Ik zou haar zo weer kopen.
Ik heb alleen de gele, Bijna nieuw overgenomen van een zeer gewaardeerd forumlid.
Meer gaan er ook niet komen.
Er zijn nog zoveel andere leuke horloges te koop.
Mocht je nog tweifelen over de kwaliteit., lees dan de diverse reacties in dit topic nog maar eens door.
Mooi man.
Dank zij jou heb ik de mijne weer opgegraven.
Die mag de rest van de dag mijn pols sieren.
Succes met je keuze. Je begrijpt voor welke kleur ik opteer.
Laat je keuze hier maar zien als ze binnen is.
Pols maat is iets van 18 a 18,5 cm.
Horloge draagt veel kleiner dan de maat doet vermoeden.
VWB die beschadigingen.
Dat valt reuze mee hoor.
Je moet wel snappen dat bij een foto maken van zo dichtbij ieder lijntje er uitvergroot uitziet.
Dit horloge is vaak gedragen.
Ook gezien de beschadigingen.