Tactical frog only

Omdat ik nu toch met m’n froggie bezig ben waag ik er ook nog maar een " Tactical frog only " topic aan.
Het zal hier niet druk worden.
Hier zal nooit een deel twee van komen.
Maar dat is helemaal niet erg.
Ik zou het al heel leuk vinden als hier na verloop van tijd alle kleuren bij elkaar komen.
@ferry1959 kom er maar in.

13 likes

Dat zal mij zwaar aan de spreekwoordelijke reet roesten Ferry.
Ik vindt haar zoveel leuker dan het zogenaamde origineel dat ik het eigenlijk geen vergelijking vindt.

3 likes

Als mensen willen kan ik prima foto’s droppen maar ik heb de zelfde kleur als Ferry1959.
Maar de volgende vraag gezien de foto’s hebben we allemaal de versie 1, gaan jullie nog een poging doen om de bezel te stappen voor een versie 2 ??

hier nog de twijfel of het de moeite waard is !

1 like

Een duiker met een tachymeter bezel is zo een beetje het meest onzinnige wat je kan bedenken. Ik weet niet waarmee je die bezel kan swappen, maar ik zou het doen.

1 like

Kijken of onze vrienden van Froggie de V2 bezel los willen verkopen.

2 likes

Het enige waar ik überhaupt een bezel ooit voor zou kunnen ,of willen, gebruiken is als kooktimer, en dat kan met deze ook prima hoor.

Zojuist heb ik de tweede versie in coral mogen ontvangen. De eindschakels van de band zijn iets anders en de lunette is niet langer voorzien van een tachymeter. Erg leuk horloge!

Deze kun je niet als kookwekker gebruiken, de binnenste lunette draait nog altijd niet mee…

4 likes

Niet als wekker, wel als timer.
Als iets bv 15 minuten moet koken, hoef je de 0 toch maar tot 15 minuten voorbij de grote wijzer te draaien
When the two meet, the time is over.

En voor de rest. , Gefeliciteerd met de leuke aanschaf. Ook een hele blitse kleur.

1 like

Ach zo! Niet aan gedacht, maar dat werkt inderdaad wel ja.

1 like

Zo is ze nu.

En zo zou ze kunnen worden a.s. zomer.

Iemand die hier z’n mening over wil spuien?

5 likes

Ik twijfel ernstig over de kleur. Ik heb bij Ferry de lichtblauwe (koral vermoed ik) omgehad. Wat een plaatje. Maar een geel horloge wil ik ook graag in mijn bescheiden verzameling. Mijn gevoel zegt dat geel haar minder staat dan koral blue🤔…
Nog bedankt @fredpanarai1 voor het mogen passen​:muscle::kissing_heart:

2 likes

Ik heb nog niet erg door hoe het zit met de verschillende uitvoeringen van dit model 300T
Er staan er nu 2 op de website. Een V1 en een V3 model???

2 likes

@fredpanarai1 Ik zie net dat dit topic ook weer uit z’n coma ontwaakt is.
Een gouden kans voor jou om je geskipte Ferry posts hier even opnieuw te plaatsen, samen met een a sociale hoop foto’s.
Kom er maar weer in Ferry. Eeehhhh pardon, Fred

1 like

Als je mijn andere gele zomerzon bedoelt., dat is een Vostok hoor.

2 likes

Had deze speciaal voor de vakantie gekocht en een maat van mij vond m zo tof dat hij deze wilde overnemen daarna .
Echt prima kwaliteit :+1:

3 likes

Heb haar van oktober.
Krijgt niet overdreven veel draagtijd, ook al vanwege nogal wat overlap, ook door gekleurd rubber op andere horloges, waardoor die in ene ook een echte zomervibe gekregen hebben.
Maar wegdoen?
No hair on my head.
Daarvoor is ze nog steeds veel te leuk.
Dezelfde reden als waarom ik alles van b.v. Pink Floyd op vinyl gekocht heb in de vinyl tijd.
Daarna hetzelfde euvre in z’n geheel op cd aangeschaft heb.
En het vinyl ligt er nog steeds ook nog allemaal.
In het kort: het eet geen brood.
Of, in jouw geval, ik eet er geen krentenbol minder om.

1 like

Je hebt je vrienden goed gekozen.

2 likes

Ik help Ferry wel ff op weg😜

Zoals al eerder gezegd mocht ie gisteren even tactisch shinen om mijn pols🤗

3 likes

Die keuze kun je toch echt alleen zelf maken


Misschien kan dit NA topic je op weg helpen.
Daar staat in ieder geval ook ergens een plaatje in met alle beschikbare kleuren.

1 like