Tag Carrera: nep of echt?

Kan iemand iets zeggen over deze Carrera op marktplaats?
Verkoper komt betrouwbaar over, maar better safe than sorry.
Vast bedankt voor jullie expertise!

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/564052275-originele-tag-heuer-carrera-gouden-baume-mercier-dames.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1

ik heb sowieso een hekel aan die posts met alleen maar hoofdletters, plus een aantal typefouten… ziet er wel echt uit in ieder geval

Iemand die BIJDE schrijft heeft wel degelijk geld nodig.:wink:

EN LOOPT ZEER NAUWKEURIG OMDAT HIJ ALTIJD WORDT BEWAARD IN DE WATCHWINDER.

Wat een onzin allemaal.

De omgeving waar de foto’s zijn gemaakt lijkt dan wel weer op wat civilisatie te duiden…

Ik blijf het altijd wat discutabel vinden hoor.

Zou nou nooit echt een heel lekker gevoel bij zo’n ding hebben of ooit nog krijgen…

Je zou kunnen vragen om een duidelijke foto van de papieren (ingevulde nummers stempel dealer etc)?

Deze is wel echt :slight_smile: (maar niet te koop)

Toch maar afgezien van aankoop.
Klok is zes jaar oud, geen onderhoud gehad en geen papieren/factuur.
Bedankt voor jullie reacties.

De advertentie in HOOFDLETTERS en de hoogste bieder in HOOFDLETTERS…ik weet het, kan toeval zijn maar wat zeggen ze ook alweer over toeval…:S.

Zonder papieren zou ik ook niet doen, een servivebeurt geven is in prinicpe niet erg als het maar niet te lang geleden is. Ik zie dat hetzelfde als met een auto.

“iemand die bijde schrijft heeft echt wel geld nodig” en “de omgeving lijkt toch op een beetje civilisatie te duiden”. Krijg ook niet direct een lekker gevoel bij zulke uitspraken… Zo eens lekker ongegrond oordelen over iemand anders draagt meestal alleen bij tot het reeds verhoogde gevoel van eigenwaarde.

Ziet allemaal netjes en verzorgt uit vind ik !
Ik denk dat het hier gaat om een “horlogefreak” die weer eens een ander klokje wil aanschaffen en zodoende e.e.a in de aanbieding gooit !
Ik probeer altijd een dergelijke aanbieding positief te benaderen , wat ook nog steeds heeft geleid tot tevredenheid voor beide partijen .

williams Schreef:

“iemand die bijde schrijft heeft echt wel geld
nodig” en “de omgeving lijkt toch op een beetje
civilisatie te duiden”. Krijg ook niet direct een
lekker gevoel bij zulke uitspraken… Zo eens
lekker ongegrond oordelen over iemand anders
draagt meestal alleen bij tot het reeds verhoogde
gevoel van eigenwaarde.

+1 (tu)(tu)

Dit is mijn idee ook. Positief en open benaderen en gewoon op gezond verstand je oordeel vellen.

Genesis

Als ik google naar afbeeldingen (en de foto van Orisfan) van het horloge, komen deze aardig overeen!

Die andere “bieder” is misschien een soort van min. prijs?
maar dat is een aanname, en geen feit.

Het beste zou zijn: afspraak maken en de klok zelf in de hand houden.
papieren kan je meteen inzien.

Maar je ziet toch van de koop af, dus misschien is deze discussie voor een andere potentiële koper?

De verkoper zegt zelf dat ALLES VERKEERD is…