Tag Heuer 3000 934.213 two-tone

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Tag Heuer 3000 934.213
Diameter: 35mm, kast is 39mm incl kroon
Leeftijd: +/- 40 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 01-2024
Factuur en/of certificaat: helaas niet
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden of afhalen
Conditie (krassen, werking etc): voor zijn leeftijd ziet dit horloge er erg goed uit. Je ziet veel modellen die een groot deel van de gold plating kwijt zijn. Dit horloge heeft een gedeelte weg de eerste schakel en wat rondom de bezel door het dragen. Vergeleken met andere horloges dus nog zeer netjes.
Soort uurwerk en kaliber: kwarts uurwerk
Vraagprijs: 500
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Mooie, eerlijke, originele Tag Heuer 934.213. Two-tone kleurstelling, staal en gold-plated.
Het horloge kenmerkt zich door zijn originaliteit en het mooie gele patina van het tritium op de dial.

De band is afgesteld op mijn polsomtrek (16cm), door de 4 extra schakels uit te breiden naar 19cm. Tevens kent de band ook een divers-extension.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Prijs is niet vast, ik sta open voor biedingen

450

Geen interesse in ruilvoorstellen. Een goed bod mag ook!

400 euro

Goed bod mag nog steeds! :slight_smile:

Ik doe er nog een keer 50 af, dus nu 350.