Liefhebbers, wat vinden jullie van deze klok?
Tot voor kort wist ik niet van het bestaan van dit model totdat ik hem op een internetsite voorbij zag komen. Ik kreeg geen zoekresultaten via de zoekfunctie in dit forum. Ik vind hem wel apart, heeft iemand toevallig ervaring met dit model? Of zou je hem aanschaffen?
hieronder wat info van internet:
REF.CW9110. EDELSTAAL, VOUWSLUITING MET VEILIGHEIDS DRUKKERS,SAFFIERGLAS.
2 UURWERKEN: 1X HANDWIND ETA 7001, EN ANDERE ZIJDE EEN HIGH-TECH QUARTZ DIGITAAL UURWERK CAL.HR 03 MET AANDUIDNG VAN DE 24 UURS TIJD,/TWEEDETIJD, ALARM, F1 FUNCTIE, EEUWIGE KALENDER, COUNT DOWN EN EEN CHRONOGRAAF. AFMETINGEN: 40MM x 41MM x 18MM.
Ik vind em heel geslaagd.(tu)
Lowlander Schreef:
Liefhebbers, wat vinden jullie van deze klok?
Tot voor kort wist ik niet van het bestaan van dit
model totdat ik hem op een internetsite voorbij
zag komen. Ik kreeg geen zoekresultaten via de
zoekfunctie in dit forum. Ik vind hem wel apart,
heeft iemand toevallig ervaring met dit model? Of
zou je hem aanschaffen?
hieronder wat info van internet:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CPSPSTJX-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AK3QLF7G-D.jpg
REF.CW9110. EDELSTAAL, VOUWSLUITING MET
VEILIGHEIDS DRUKKERS,SAFFIERGLAS.
2 UURWERKEN: 1X HANDWIND ETA 7001, EN ANDERE
ZIJDE EEN HIGH-TECH QUARTZ DIGITAAL UURWERK CAL.HR
03 MET AANDUIDNG VAN DE 24 UURS TIJD,/TWEEDETIJD,
ALARM, F1 FUNCTIE, EEUWIGE KALENDER, COUNT DOWN EN
EEN CHRONOGRAAF. AFMETINGEN: 40MM x 41MM x 18MM.
2 voor de prijs van 1?
voor dat geld zou ik voor n mechanisch klokje gaan. jlc ofzo.
call me stupid maar uh is handopwindbaar niet mechanisch dan?
Ik vind de Monaco mooi, maar de digitale kant absoluut niet.
Ik zou gewoon voor een standaard Monaco gaan, maar hij is natuurlijk wel bijzonder.
Oei wat mooi, een Reverso van Tag Heuer.
Hier nog een te koop in de U.S.:
Ik vind hem super!
Ik vind het zeer matig, door de ‘reverso’ wordt hij zeer dik. 18 mm daar zijn sommige duikers nog jaloers op. Persoonlijk zou ik voor een normale monaco gaan.
18mm, over dik gesproken. Dat is het formaat van de EcoZilla…
Hallo beste,
:} gruwlijk deze.
tanks.
mvg
18mm is idd dik echter, het formaat 40x41mm is dan wel weer acceptabel voor mijn polsjes;) ik vraag me af of de band met vouwsluiting kort genoeg kan worden afgesteld zodat de klok niet omvalt:D
echt geweldig, ik zou daar best aan kunnen wennen (tu)
Ik zou persoonlijk ook voor een normale monaco gaan. 18 mm is eigenlijk te dik om onder een overhemd te dragen en daarnaast vind ik persoonlijk digitale horlgoes iets ‘puberaals’ hebben.
Als je alleen de voorkant gebruikt heb je een automaat, de achterkant is quartz
dus twee uurwerken voor één prijs.
Zou hem best in de collectie willen hebben.
gr Ron
Ik heb hem in Rotterdam, ik dacht bij Heetman (geen relatie mee hoor), wel eens zien liggen (paar weken terug), miss zelfs met korting, was namelijk korting op Tag Heuer, zowel bij Heetman als bij Siebel (Siebel Rotterdam stopt met Tag Heuer). Had er een beetje dubbel gevoel bij, vond hem erg dik, en vond het om klap mechanisme iets te duidelijk zichtbaar. Maar dat kan ook aan de manier van showen liggen. Heb hem verder ook niet beter gezien dan in de vitrine
ik heb er wel mee in m’n handen gezeten … vond het idee wel leuk maar is vrij prijzig en redelijk dik.
ik zou in deze prijs klasse zeker wat anders kopen.
ik weet niet wat de prijzen tegenwoordig doen want het is al wel weer een tijdje geleden.
Geinig. Toch zou ik liever kiezen voor een “gewone” Monaco en dan een “microtimer” voor erbij.
Best Leuke klok,
heb hem vorig jaar in Den Bosch in het kleine zaakje naast schaap en citroen, waar ze mn quartzen verkopen, maar ook enkele Orissen en Tag’s hebben, in mijn handen gehad. Fikse korting erop (volgens mij ± 2000 toen).
Vond het erg mooi klokje met mooie python band.
Zou eraan kunnen wennen.
J
die microtimer is idd ook een strak ontwerp, bedankt voor de reacties tot zover, ik heb er ook gemengde gevoelens bij hoor. Aan de ene kant vind ik het echt een leuk en apart horloge, ik heb verder geen afkeer van quarts, het vierkante van de monaco’s bevalt me ook wel. Maar zoals gezegd, vrij prijzig, heb hem voor 3650,- gezien, juwelier Burger heeft er een te koop staan. Nu zal er misschien nog wat af kunnen maar dit horloge is typisch iets dat je in het echt moet zien en passen, zeker gezien de dikte. En ik begin ook wel te twijfelen of ik wel zo’n fors bedrag wil gaan uitgeven, aan welk horloge dan ook, tja wikken en wegen en twijfelen…pff, ben niet voor niets een “weegschaal” heh;)
Lowlander Schreef:
call me stupid maar uh is handopwindbaar niet
mechanisch dan?
Je hebt gelijk, maar door 't quartz… ik weet niet. Voelt dan niet meer mechanisch aan. Beetje raar van me.
Ik heb ook een raar gevoel bij klokje, waar meerdere uurwerkjes inzitten. Zoals die met verschillende (wereld)tijden, die allemaal door aparte uurwerkjes aangedreven worden.
Of een analoge chronograaf, waarvan de gewone tijd automatisch aangedreven wordt en 't stopwatch gedeelte weer via quartz.
Heb ik gewoon een raar gevoel als er meerdere los van elkaar staande uurwerkjes in een horloge zit. Als het nu een soorte Kinetic/Velatura combi was (1 uurwerk die het analoge en digitale gedeelte zou aandrijven) dan zou ik 't wel bijzonder vinden. De dikte vind ik dan ook verantwoord