TAG Heuer Alec Monopoly...

Gisterenmiddag ben ik in het Bredase weer eens binnengelopen bij Pertijs… mooi om te zien dat de collectie, na de brute overval van enige tijd geleden, weer is aangevuld! Zeker een paar mooie interessante horloges gezien waaronder een IWC “Antoine de Saint Exupéry” en een mooie Da Vinci… maar wat me zeker ook is bijgebleven is de TAG Heuer Alec Monopoly!!! Bij thuiskomst ben ik eens gaan google’n… is al een paar jaartjes oud… maar wat een kek ding vindt ik het! Die wijzerplaat pops kwa kleur. Misschien ben ik wel zo enthousiast omdat ik vroeger ook wel eens een spuitbusje hanteerde #kuch :joy:

Affijn…plaatjes…

Wat vinden jullie?!?

Voor de liefhebbers van F1; Ze hadden ook de nieuwe Max Verstappen editie op voorraad liggen voor net geen twee duizend euro’tjes :money_mouth_face:

7 likes

Haha heeft wel wat, maar of ik er mee zou gaan lopen…

Misschien wel eerder dan met dit :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

1e seconde dacht ik neee… en toen dacht ik hmmmm… en dat werd bij seconde 5 “toch best wel geinig”

1 like

@Davy91 Weer eens wat anders als een Rolex :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Eddio zo ben ik er ook meerdere keren langs gelopen… en onderweg naar huis ben ik gaan denken of het iets was voor in de collectie… maar daar ben ik nog niet overuit :thinking:

2 likes

Gewoon verpatsen hier, liefhebbers genoeg :wink:
Je krijgt er zelfs nog een etentje voor in ruil…

2 likes

Nog nooit gezien deze Alec Monopoly, grappig ding.

1 like

Deze TAG doet me ook enigszins denken aan de Hodinkee Speedmaster special :thinking:

Kliederboel.

:confused:

Maar wel een goed betaalde kliederaar… alhoewel ik zo iemand toch echt wel een kunstenaar wil noemen :sunglasses:

Ik hou enorm van moderne kunst, maar op zo een mooie tag, nee bedankt

Nee … meneer Alec liet all zn designs ontwerpen door een ander. Dus gewoon kliederaar.

1 like

Maar wat was de prijs?
Nu zeg ik wel gaaf maar als zoiets een paar duizend kost is het weer een heel stuk minder.

Gaat u even zitten… € 5500,00

Dit zijn van die dingen waarom TAG Heuer, in mijn ogen, zichzelf compleet belachelijk maakt.

Die Alec is ook een complete malloot. Dik betaalde ambassadeur voor TAG Heur, maar draagt altijd Rolex en Patek, beplakt met after market diamantjes.

2 likes

Koek koek, nu is hij alleen leuk bij een ander

Zijn er nog juweliers (in Nederland) die deze op voorraad hebben?
Tag Heuer Formula 1 Alec Monopoly bijvoorbeeld?

De wanstaltigheid maakt het een leuke beater binnen de vastgoed-business :stuck_out_tongue:

1 like

Pertijs in Breda al gecontacteerd?

Naar aanleiding van je tip contact met ze gehad. Ze hebben voor mij even geinformeerd bij de brandmanager van Tag Heuer zelf en deze geeft aan dat deze niet meer leverbaar is. Hij zou dus ergens op voorraad moeten liggen ergens wil ik mazzel hebben…

Snap niet dat Tag Heuer dit soort modellen maakt. Dial lijkt op een kleuter horloge die je vroeger in de vitrine bij de V&D zag :grinning:

Maar hey ieder zijn ding :+1:t3:

1 like