Tag Heuer Aquagraph CN211A

Enkele weken geleden kwam ik een TH Aquagraph CN211A uit 2005 tegen.

De CN211A heeft een uniek uurwerk, de calibre 60 en was het 1ste duikhorloge waar je onderwater de chrono kon starten. (weet niet waarom maar leuk detail)

Was een full set en ik vond het een heel mooi horloge om te zien en zag er op de foto’s nog heel mooi uit.
Dus de stouten schoenen aangedaan een afspraak gemaakt met de verkopende partij.
Bij het goed controleren van het horloge kwam ik erachter dat de kroon er niet meer ingeschroefd kon worden :sweat_smile:.
Voor de rest zag alles er tip top uit.
Enorm getwijfeld en het uiteindelijk niet gedaan, er kwamen hoe dan ook meer kosten aan i.v.m. de kroon en wellicht was er mee gezwommen met een niet werkende kroon.

Vorige week werd hetzelfde model aangeboden en de verkoper benaderd.
Nu blijkt dat hij hetzelfde horloge wel had gekocht, en helaas er pas later achter kwam dat de kroon niet goed functioneerde.
Deze beste man heeft hem laten repareren en het horloge maar gelijk een full service laten geven.
Kortom, het horloge is weer als nieuw.

Na het bekijken vanmorgen van het horloge met een uniek uurwerk (zoek maar eens op Google, calibre 60) de knoop snel doorgehakt.

Nou genoeg geschreven, hier de 1ste foto net genomen.

21 likes

Mooi horloge, van harte! :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Prachtige onderwaterchronograaf !
Gefeliciteerd !

1 like

Topper! Geniet ervan.

1 like

Mooie Tag. Veel plezier ermee.

Gefeliciteerd !
Prachtig maar wat kost het.
Heb het al op Chrono gezien.
Vind het wel mooi.

1 like

Geniet er van! Fijn dat de probleempjes inmiddels opgelost zijn en hij een full service heeft gehad! :+1:

1 like

Aardige tank. Veel draagplezier!

1 like

gaaf

1 like

Gaaf horloge!

1 like

Mooi horloge hoor.

1 like