Tag heuer aquagraph – de beste tag heuer ooit gemaakt?

Na het zien van deze eerder deze week (van Dannyboy hier op HF.)
Meteen even contact gehad met hem en gisteren opgehaald.
Mooie deal kunnen sluiten en fijn contact.
Ja was meteen verliefd en moest hem hebben.
Geweldig al die wijzers Grote secondewijzer en minuten wijzer voor de Chronograaf.
Maar ook een 24 uurs aanduiding wijzer mocht je niet weten of het overdag of nachts zijn als je boven water komt.
Wat een geweldig uurwerk.
En de duikring moet je indrukken voor je hem kan draaien. Top
Nou dat is geen knip en plakwerk.
En voor jou @RLC een pols foto als bewijs.
Super blij mee!

32 likes

Is het doel van het topic mij uit de tent te lokken en een literair robbertje te knokken? Heb ik geen behoefte aan in ieder geval.

Mooi horloge. Van harte gefeliciteerd met deze mooi Tag Heuer. Zou een Omega Proplof nog wat voor je zijn? Die mag als Superduiker eigenlijk niet in je collectie ontbreken.

2 likes

Dankjewel.
Ik ook niet hoor we houden het gewoon gezellig even goede HF vrienden.
Omega Proplof en Rolex SD Deep sea Blauw staan hoog op mijn lijstje.
En die komen er ook wel maar het is ook leuk om dingen te willen hebben!
Als je alles koopt wordt het zo saai !

Die past mooi in je line up :sunglasses: De wijzers zijn inderdaad een mooi detail!

1 like

Maar waarom is het nou de beste TH ooit gemaakt?

1 like

Dat stond in een artikel op internet.
Heb ik ook niet bedacht maar mogelijk heeft hij wel gelijk.

Denk dat de Monaco dan toch met die titel ervan door gaat…

1 like

Of het de beste Tag is weet ik niet maar dat het een mooi horloge is dat vind ik wel.

1 like

Maar die heeft niet zoveel mooie wijzers !
En onderwater kan hij ook niet.
Maar is wel mooi.

Dat is toch geen algemeen criterium? Een Patek Philippe Grand Master Chime kan ook niet onderwater, maar is wel een horloge met 20 complicaties en 1300+ components.

Het ging om vergelijk met (Tag) Heuer en (Tag) Heuer !

Dat snap ik maar het was een voorbeeld ter illustratie. Dat waterdichtheid niet eem algemeen criterium is voor het beste horloge van…

Ik heb hem ook gehad. Enorm sterk horloge en een mooi uurwerk met die centrale minutenwijzer. Wel wat aan de zware kant overigens. Zwak punt: het mooie systeem van een rubberen huls om de chrono-pushers zodat je de chronograaf ook onder water kunt gebruiken is kwetsbaar. Het rubber is dun en na een paar jaar gebruik slijten er gaatjes in waardoor water binnendringt. Verder een tophorloge!

2 likes

KoningKlok approves :prince:

Niet dat dat iets betekent, maar goed, proficiat :partying_face:

1 like

Proficiat, tijdloos horloge!

1 like

Eens wel.

Overigens is dit naar mijn mening ook wel een van de mooiere/mooiste duikers van Tag, al vindt ik ook dat ze het beste gewoon bij autosport kunnen blijven…

1 like

Wordt poreus :wink:.
Top horloge, leuk het enthousiasme :clap:

2 likes

Mooie aanwinst :+1:

1 like

Bedankt voor de tip.
Dat rubber op tijd vervangen dus.
Zal ook de kop niet kosten.

1 like

Oei dat is toch niet zo’n fijne eigenschap voor een duiker. En daarmee kwalificeert hij dan ook niet voor de beste Tag Heuer ooit gemaakt denk ik…