Tag Heuer Aquaracer 200m 40mm WBP2110.BA0627

Iemand al eigenaar van dit horloge? Ben erg benieuwd naar jou ervaring… Ben op zoek naar een 40mm diver met stalen bezel…en deze tikt wel alle boxen aan!

Deze is nog maar net uit. Ik heb de vorige generatie gehad. Was een top horloge voor z’n geld.

Was destijds tweedehands in zeer goede staat voor 1000-1300 euro te krijgen. Prijzen zijn wel flink omhoog gegaan zo te zien…

2 likes

Ik heb deze gepast bij een dealer, in beide kleuren trouwens. Vond de blauwe wijzerplaat erg mooi. De kast is duidelijk een maatje kleiner dan die van de laatste jaren en qua design meer vergelijkbaar met de modellen uit de jaren 90. De afwerking (met name bezel, kroon) lijkt beter dan de WAY variant die ik eerder had. Nu ik dit allemaal zo opsom; als ik ergens korting kan krijgen wil ik er wel een :wink:

1 like

:joy: zag hem bij Chonext nu voor €2.350

1 like

Ze zijn 2600 list denk ik. Op zich een prima prijs denkek tov de bekende concurrentie. 40mm en geen dikkertje is lekker. Die fume wijzerplaten bv op de blauwe zijn ook heel knap. Ik heb een quartzie gehad. TH is nu niet de beste in waardebheoud maar als je dat niet veel kan schelen gewoon voor gaan. De jaren 90 toen ze veel kritiek haddek ligt al lang achter ons.

2 likes