Tag Heuer Aquaracer 300m cal 5 zwart of blauw

Beste allen,
Ik ben nieuw hier en heb al genoten van diverse artikelen. Leuk om lid te zijn van dit forum.
Op dit moment ben ik druk met het uitkiezen van mijn eerste echte horloge.
Mijn oog heb ik laten vallen op een automaat van Tag Heuer en twijfel over de kleur.
Verder ben ik op zoek naar een goede juwelier (liefst in regio Rdam) waar een nette prijs kan worden betaald. Adviesprijs is overal 2400,- maar volgens mij is dat veel te veel.
Op Chrono24 worden ze aangeboden vanaf 1700,-.

Vraag 1 => wat vinden jullie mooier … zwart of blauw
Vraag 2 => hebben jullie tips over een goede juwelier waar een nette prijs kan worden betaald?

5 likes

Hoi Axel,
Persoonlijk vind ik de blauwe mooier. De zwarte is wèl makkelijker te combineren met kleding etc.

1 like

Blauw!!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

2 likes

Ik zou zelf voor blauw gaan, maar 1/3 van de collectie is dan ook blauw… het is dus smaak/voorkeur.

Ook\ je 2e vraag is ook weer persoonlijk. Zelf zou ik hier op het forum kijken / zoekertje plaatsen en anders chrono24. Waar het vandaan komt maakt mij niet veel uit, als de beoordelingen van de (grijze)verkoper maar goed zijn.

Ik zou overigens, als je nieuw koopt, de rubberen band erbij onderhandelen. Zit top en geeft het horloge meteen een andere look.

De mijne is zonder loupe, was door de vorige eigenaar verwijderd.

Groeten
Rutger

3 likes

Als het je eerste is… zou ik safe spelen met een zwarte. Top klok!!

Ik zou van Willegen in Rotterdam of Den Haag bezoeken… lekker rustig passen, fijn personeel.

Succes

Als eerste of enige horloge zou ik voor zwart gaan.

Wat de prijs betreft, staar je je best niet blind op de vraagprijs. Op TH is best wel een aardige korting te krijgen. Ik denk dat je dicht rond de 2100 euro zal zitten. Dan moet je voor jezelf nog uitmaken of dit klein verschil met Chrono 24 de mooite waard is om het risico te lopen. Bij de AD stap je lekker snel binnen zonder en buiten met…

Blauw is de mooiste, zwart is het makkelijkst te combineren. Hoe dan ook vind ik dit een goede keus voor een ‘eerste echte’. :wink:
Daarom alvast: Geniet ervan!

1 like

Helemaal mee eens!

1 like

Zwart is mooier.

Ik draag wel veel blauwe kleding … dus blauw lijkt ook wel de voorkeur te krijgen :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Blauw is het moooist!

Even langs ACE in Amsterdam die hebben ze ook.
PS: ik zou voor de blauwe gaan.

Zwart in 41mm zou mijn voorkeur hebben.

Zwart :+1:

zwart

Blauw.

Ik kan je van harte juwelier Van Baal in Nijmegen aanbevelen. Succes! :+1:

Edit: omgeving Rotterdam lees ik nu… dan Van Willegen. Ook een :+1: :grin:

Zwart

Zwart :black_heart: kan altijd.

Tussen deze twee: blauw

Toch zou ik zelf voor groen gaan

5 likes