Tag Heuer Aquaracer CAY1110 ervaringen / meningen

Goedemorgen allemaal,

ik heb momenteel een Tag Heuer Aquaracer (CAY1110) op het oog. (full set)
het horloge is uit maart 2017, en is volgens de verkoper in zeer goede staat. (geeft op chrono24 een waardering 1) enkel wat haarlijntjes

de prijs waarvoor ik dit horloge over mag nemen is €900

mijn vraag is, zijn er mensen met ervaringen met dit horloge? en is dit een eerlijke prijs?
ik hoor jullie mening graag!

mvg,

Kevin

1 like

Hoi Kevin,

Dit model is van de huidige collectie, die normaal gesproken €1.950 kost. Dat is dus bij officiële dealers van dit merk.
Dat jij een jonge voor nog niet de helft van dit bedrag kunt regelen, is wel een koopje in mijn ogen.

Trouwens, de goedkoopste op Chrono24.nl kost gewoon €1.100.

Gr. Hans

3 likes

Ik neem aan de Tilburgse private seller? Dat is een flinke pricedrop, het horloge staat geprijsd voor 1250,-. Dus goede deal? Ja, wel qua prijs. Gelukkig in Nederland dus je kunt gaan kijken, zeker doen. Geen foto van gestempelde warranty dus die moet je zeker controleren t.o.v. het serienummer. Gezien de datum ook nog in de garantie. Dus alles met elkaar een prima deal, helemaal als dit HET horloge is voor jou.

Let wel, Tag’s flipperen is een hele klus :wink:

2 likes

@Motormuis @Cal219

dank voor jullie snelle reacties!

het is inderdaad de Tilburgse private seller ja.
mooi dat het qua prijs zeker een goede deal is, hebben jullie ook ervaringen / reviews over dit horloge?
Ben benieuwd wat de kenners er van vinden…
(Ik kom zelf pas net kijken in de horlogewereld, dus wil graag eerst wat meer te weten komen over dit horloge)

groetjes

Hoi Kevin,

Graag gedaan. Helaas heb ik geen persoonlijke ervaring met dit type, wel veel met het merk.
TAG Heuer maakt hele goede horloges, geen misverstand over mogelijk! Als hij compleet is (dozen, boekjes, ingevulde (!) garantiekaart en hij heeft geen (grote) krassen: go for it.

Gr. Hans

1 like

Geen eigen ervaringen, qua review niet heel veel over te vinden. Google is your friend:

https://www.calibre11.com/tag-heuer-aquaracer-300m-chronograph-calibre-16-calibre-45/

en de witte op Youtube maar dat is alleen maar een kleur verschil

2 likes

@Motormuis

Ik heb even navraag gedaan bij de verkoper.

volgens de verkoper is de garantiekaart is niet met de hand ingevuld, maar voorzien van een QR-code. als je deze code scant met je telefoon, krijg je alle gegevens van het horloge te zien.

ik had hier zelf ook nog nooit van gehoord maar heb wat research gedaan, en daaruit blijkt dat er al een tijde gedigitaliseerde garantiekaarten in gebruik zijn.
ik ben van plan binnenkort langs te gaan bij de verkoper, dan vraag ik nog wel even precies na hoe het werkt.

verder denk ik ook dat ik een goede deal kan gaan sluiten!

(krijg zojuist ook een foto van de factuur van maart 2017, dus ik ben er van overtuigd dat het een eerlijke verkoper is!)

mvg

2 likes

Ik zelf heb de oudere versie in het blauw (quartz).
Is een favoriet geweest voor zo’n 6 jaar, dagelijks gedragen en na een schoonmaak beurt zag hij er weer uit als nieuw.
Draagt lekker, niet te groot, maar zeker ook niet te klein. zo te zien ook een hele mooie prijs.
Veel plezier ermee.

1 like

@Cal219 @Motormuis @stigter

Zojuist het horloge opgehaald, en de verkoper heeft niks gelogen, hij is echt als nieuw!

Ben er heel erg blij mee, en zal er nog lang plezier van hebben.

4 likes

Goed om te horen Kevin, ziet er inderdaad zeer goed uit, leuk dat je er blij mee bent en dank voor de terugkoppeling :+1:

Geweldig Kevin, zo zie je maar. Heel veel draagplezier met deze prachtige TH!

1 like