Tag heuer aquaracer waf1416 welk caliber?

Welk caliber zit er in een tag heuer aquaracer waf1416
Ik hoop via deze weg te kunnen bepalen of het horloge die ik wil kopen origineel is.
Via tag heuer komt geen reactie helaas.

ETA F03.111 Movement

1 like

In een gewone Quartz Aquaracer zit een Ronda 6003.

Correcter.

Klopt.

Zie: https://www.gemnation.com/watches/Tag-Heuer-Aquaracer-27mm-WAF1416.BA0824-17124.html

Watch Details.

Ik weet niet of dat een goede manier is om de echtheid te bepalen. Het is een uurwerk van 3 tientjes en ik kan me goed voorstellen dat een fake hetzelfde uurwerk gebruikt. Kijk- als er een Miyota ofzo inzit is het natuurlijk gelijk duidelijk.

Klopt
ik heb wel een serienummer maar kan dit niet controleren

1 like

Als TH niet meewerkt is dat lastig inderdaad. Kun je hier foto’s posten?

Op basis van deze foto zie ik niet de afwerking die ik van TH gewend ben.

1 like

Dit is een lastige, ik durf het niet te zeggen.

Op de Lunette zitten in alle segmenten 6 stenen maar in een maar 5??? ( Linksboven)

1 like

dat is de 12 uurs positie

1 like

Blegh (zegt niets over echtheid want kan ik niet inschatten. Vind hem gewoon lelijk)

Smaken verschillen en hij is voor me vrouw zou er ok niet mee gaan lopen als ik tim was

1 like

Dan is het goed

Het lijkt me een nepper maar durf het niet zeker te zeggen. Het horloge wordt wel té goedkoop op marktplaats aangeboden dus lijkt mij in principe een gevalletje van “te mooi om waar te zijn”. Anders goed research doen en gaan halen en controleren. Succes!

Nou ik zou eerst vragen naar betere foto’s…hier kunnen we geen soep van maken ben ik bang…

Marktplaats = riool van internet en deze lijkt inderdaad te goedkoop.
En waardeloze foto’s.
Beter bij een vertrouwd adres als ten2two.nl kijken

Dank je wel ik zoek verder

De steenen zijn lelijk gezet en ook de swiss made staat een beetje appart kan door de foto kommen
Maar ik zeg pass zou kijken naar iets anders wat mooiers lady omega.s of iets van breitling als het stoer wilt houden breitling wil je wat netter dan omega of rolex