TAG Heuer BaselWorld 2017

Nieuws vanuit Basel:

Baselworld TAG Heuer - Nieuwe collectie

De nieuwe Heritage Autavia is naar mijn mening zeer geslaagd!

https://www.tagheuer.com/en/news/return-of-an-icon-tag-heuer-autavia

7 likes

Eens, maar wel een ander bandje graag!

2 likes

Zoiets?

Anders past er vast wel iets anders op :wink:

4 likes

Mooi! En qua prijs ook goed te doen als je het vergelijkt met Omega.

Mooi die Autavia. De overige chrono’s afschuwelijk! Zo is Zenith ook naar de knoppen geholpen.

Je bedoelt de nieuwe Carrera’s? Fraai is inderdaad anders. Veel te druk en onoverzichtelijk naar mijn mening.

Ik vind die nieuwe Carrera’s juist cool! Ik irriteer me nu al aan die gelige streepjes bij de 3,6,9 van de Autavia…

1 like

Smaken verschillen en dat is alleen maar mooi, toch?

De streepjes waren mij nog niet eens opgevallen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Handig van Heuer de weg van ene kant re-issues in moderne formaten (although not my cup of tea al die grote horloges) en aan de andere kant modernistisch vormgegeven nieuwe modellen te voeren. En dat dan in combinatie met een prijs die lager ligt dan Omega.

1 like

Ah, een heritage lijn! Cool! Wat een goed idee!! :clap:

1 like

Zeker! Helaas zijn die nieuwe Carrera’s te groot voor mij… m.b.t. die Autavia “Once seen can’t be unseen”

Die Autavia kriebelt toch wel al een tijdje :laughing:

Ja, cool dat ze de heritage lijn, die vorig jaar al geĂŻntroduceerd is (met de Heuer Monza), verder uitbreiden.

Dan zal ik je maar niet vertellen dat hetzelfde streepje ook boven de 1 te vinden is… :wink:

Ja ik vind deze zeker bijzonder stoer! :+1:

Waren de autavia’s vroeger ook niet forse horloges?

Relatief misschien. Volgens mij 39mm ongeveer.

Deze is gewoon groot en lomp met die dikke bezel. Op het eerste gezicht erg mooi maar als je beter kijkt had het echt wel een stuk subtieler en beter gekund.

2 likes

Heb het idee dat het irl allemaal wel meevalt. Als ik onderstaande foto zie in ieder geval.

We gaan het zien :wink:

1 like

Maar hij is ook zeker wel mooi hoor!!!

Persoonlijk vind ik deze stijl prachtig. Datum had voor mij niet gehoeven en de bezel had iets subtieler gekund maar zeker met de band is het een topper!

1 like

ik vind hem mooi, maar net iets uit verhouding. De bezel is me iets te dik.

Geef toch de voorkeur aan de Speedy tuesday :slight_smile:

1 like