TAG Heuer-bashing

Dat ben je ook Siedo daar doet die zes-in-lijn van jou niks aan af :joy:

ik vind hem tof, lekker van genieten

3 likes

Whaha, ik heb zowel een BMW als een Tag Heuer gehad en rij nu in een MƩgane Coupe spaardiesel en heb een Seiko Marine Master, maak daar maar eens chocola van Chris :wink:

Oh ja, wel ben ik een zakkenwasser van de bovenste plank. Dat vindt mevrouw Candide wel zo fris.

8 likes

Je moet niet steeds en overal je moeder erbij halen.

7 likes

Bashing?
Mag spanking ook? :grin:

Mika

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy: briljant!

Max Verstappen draagt tegenwoordig ook een TAG Heuer nu dat zijn team erdoor wordt gesponsord. Hij draagt een Carrera Calibre 1887.

1 like

Swiebertje, die is toch dood ? Welkom man.

1 like

Door je quote lijkt het net alsof ik die uitspraak gedaan heb, dat is niet het geval.

1 like

Dank je, ik wacht nog even jouw keuze af alvorens ik uitspraken doe. :wink:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Heb je het topic wel gelezen? De TS starter vraagt zich net af waarom er TH bashing is op meerdere fora. Niet om ā€˜haters’ een open platform te geven om hun ongenuanceerde mening aan iedereen op te dringen. Daar houden we niet van op dit forum.

Het feit dat mensen aanstoot nemen geeft aan dat je ā€˜knipoog’ niet duidelijk genoeg was. Een merk vlakaf ā€˜lullig en smakeloos’ noemen vind ik overigens enorm lullig en smakeloos.

6 likes

Liever een Tag/BMW dan met een Seiko op een trekker met klompen.

Maar ik ben meer Audi/Rolex…degene die op de linkerbaan met groot licht op de bumper van je wijven autootje zitten omdat je op de verkeerde baan rijdt :sunglasses:

3 likes

Ja je humoristische opmerking viel niet te missen. Jij bevestigt nu eerder een vooroordeel over boeren :wink:

Sowieso is het beter om met een tractor rechts te rijden.

1 like

Yup, confirmed!

Hoera voor max!

Carrera klinkt wel heel leuk met een rollende Rrrr

1 like