Neen, die kans is volgens hem niet groter maar heel groot en dat is nogal een verschil en mening…
Grt. Marco
Neen, die kans is volgens hem niet groter maar heel groot en dat is nogal een verschil en mening…
Grt. Marco
Bedankt voor het blijven volharden in je vooroordeel en generalisatie!
Verder bevestigt deze reactie wat ik al dacht…
Veel suc6 verder met polariseren. Reageren zal ik overigens niet meer, zonde van mijn tijd.
Grt. Marco
Ja maar kom op man. Een witte Z4. Welke reacties had je dan verwacht…
Jij hebt écht geen verstand van mooie bmw’s…
Laat de beste man. Hij was in Israël prima op zijn plek
Smaakvol inderdaad.
Smaak David.
Help me herinneren dat ik bij een horloge deal een keer wat mee stuur.
Omdat je zelf de combinatie BMW - Rolex hebt David?
Bijzonder smaakvolle Rolex trouwens…
Grt. Marco
In M-uitvoering, zwart leer, zwarte nieren, korte zwarte sportantenne en inmiddels matzwart gepoedercoate velgen de mooiste kleur naar mijn idee, lekker zwart/wit zeg maar (vinden meer mensen in dit topic goed overigens)
Ik vind het model in donkere kleuren er "niet mooi uitkomen"en zilvergrijs zo saai…maar goed, ieder z’n smaak natuurlijk!
Grt. Marco
Elk horlogemerk kun je bashen / belachelijk maken. Hoewel Tag Heuer niet mijn merk is hebben ze met de Monaco een echte klassieker in huis en ook de Link met de organi;sche schakelband is naar mijn oordeel een klassieker (in wording).
Uiteindelijk is het allemaal een kwestie van de juiste marketing loslaten op een horlogemerk;
Of deze Link bij Jason Bourne om de pols;
Maar ja, je hebt het als horlogemerk natuurlijk nooit helemaal zelf in de hand…
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Mwa, ben zelf meer van Italiaanse wagens maar vind deze BMW beslist de moeite waard hoor
Toch gaan je opmerkingen helemaal nergens over. Persoon X rijdt een BMW + Tag Heuer = …? is gelijk aan wat precies? Een hoge waarschijnlijkheid dat die persoon een “zakkenwasser” is? Je noemt jezelf een onversneden uit de klei getrokken boerenlul, wat getuigd van zelfkennis. Laat @emveezet lekker