TAG Heuer-bashing

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Ik heb wel een BMW, maar in tegenstelling tot jou draag ik dan weer geen onderhemd als shirt…:wink:

10 likes

Hee typisch, ik heb dat precies andersom. Nooit een mercedes, liever een bmw. Maar ik hen ook weer geen TH

Natuurlijk niet!

1 like

Ow, u draagt wel hoedjes als hoofddeksel? :thinking:

Voor een Franse auto… idd een DS3 zijn gave auto’s. Mijn vrouw rijdt een recente BMW… en ben de laatste tijd meer aan het kijken naar een Tag…nu durf ik er geen meer te kopen :joy::joy:

BMW vorig jaar nieuw gekocht, de TAG aantal maanden geleden nieuw gekocht, beide van met hard werken en sparen verdiende centen. Dus de kans is nu “heel erg groot dat ik een omhooggevallen tokkie ben”? Ga je schamen man over zoveel generalisatie…

Marco

11 likes

Mooie BMW!

1 like

Ik heb een Tag en m’n vrouw een BMW …

1 like

Jaeger, Rolex en Richar mille allemaal op hetzelfde niveau lijkt me sterk. Jaeger zou ik boven rolex plaatsen. RM is een zeer geval appar, daar zou ik eerder een apparte tier voor aanmaken en groeperen met roger dubuis etc. Of ze zo goed hun waarde gaan behouden als rolex vraag ik mij af.

Ja daar ga je al. Dat is niet goed hoor :grin:

1 like

TAG en BMW hier…

1 like

Dit is gewoon een hele gave klok. Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

Mijn twee centen met betrekking tot TAG Heuer,

Ik heb er nooit eentje in mijn bezit gehad dus oordelen uit ervaring gaat niet. Ik vind veel modellen spuug lelijk maar Autavia’s, de Monza en natuurlijk de Monaco zijn prachtig. Mijn “probleem” is alleen dat ik liever wat anders haal voor de bedragen die TH vraagt. En dan is er nog dit…

Het gaat hier om een Grand Carrera waarvoor je toch enkelen duizenden euro’s mag neerleggen als je hem nieuw koopt en dan blijken er stickers op de dial te zitten ipv twee schroefjes… STICKERS

2 likes

Zucht, dit is puur kansberekening. Wat Siedo aangeeft is niet dat elke BMW rijder + Tag drager een tokkie is maar dat de kans daarop groter is dan bij het rijden van een ander merk auto en het dragen van een ander merk horloge.

2 likes

4 likes

Wat een vooroordeel :smirk: