Tag heuer carrera 16 kopen

Hey, enkele vragen aan de kenners. Ik ben helemaal weg van de Tag Carrera 16 chrono blue dial.
Hij staat te koop in Spanje aan een veel goedkopere prijs dan bij de juwelier alhier ( hier minimal 4000 Euro en daar 3150 Euro ). Zou ik geen probleem krijgen ivm de garantie moest er iets aan stuk gaan ? De internationale garantie zou wel door een erkende Tag dealer in gang worden gezet. Heeft iemand daar ervaring mee??
Tweede vraag ; waarom beschouwen zoveel kenners de Tag heuer als brol ???
Groetjes
Eddy

Als je gewoon een mooi horloge wilt, ga ervoor!
Als je een horloge wilt en zeker weet dat je hem weer gaat verkopen, koop dan alleen tweedehands. Want ze schrijven hard af.

1 like

Helemaal eens met @RobinH :wink:

1 like

Is dit dezelfde?

Advertentie uit Franeker, dat is dichterbij dan Spanje voor de meesten hier.

thx voor de respons, ik had deze ook gezien maar er komt nog 250 euro verzendkosten bij wat dan weet een groot verschil maakt van400 euro he
gr Eddy

thx voor de respons
Gr Eddy

1 like

U bent van België?

Maar daar rij je zo heen toch? Of je zoekt een verkoper dichterbij: https://www.chrono24.nl/tagheuer/carrera-calibre-16--id21097909.htm

Thx

Overigens zou je toch redelijk eenvoudig 20% korting kunnen bedingen bij een AF in de buurt :thinking:

Ik vind TH absoluut geen brol. Ik heb er eentje van 30-35 jaar oud of zo. Die heeft al heel wat ontberingen moeten doorstaan, van poolcirkel tot tropisch oerwoud (niet als toerist), van bouwput tot zeewater en hij draait nog steeds trouw zijn uurtjes. Ziet er nog best netjes uit ook.

1 like

Marktonderzoek?

:wink:

1 like

Vorige carriere