Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: TAG Heuer Carrera Calibre Heuer 01
Diameter: 43 mm
Leeftijd: 17-02-2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Dec 2024
Factuur en/of certificaat: Nee, wel bevestiging van uit TAG Heuer betreffende originaliteit.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch Only
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk, voorkeur ophalen.
Conditie (krassen, werking etc): 9/10 band is in super nette staat, geen scheuren of in geknipt. Verder lichte krasjes op het staal door gebruik.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch Chronograaf, Heuer 01
Vraagprijs: HF Prijs €2250,00,- .Marktplaats iets hoger in verband met lowballers.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Mooie TAG Heuer Carrera Calibre Heuer 01. Loopt goed, datum schakelt soepel over, chronograaf werkt goed naar behoren.
Zelf verkregen door inruil, echter heb ik veel te smalle polsen . Heel jammer want vind het een supervet horloge.
Gave open caseback waarbij het uurwerk goed zichtbaar is.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.
Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.