Tag Heuer Carrera: huidig model of nieuwe day/date?

Beste mede-uurwerkliefhebbers,

Binnenkort zou er een nieuwe Tag Heuer Carrera verschijnen.
Welk model zouden jullie verkiezen? Huidig of nieuw?

Huidig model:


Nieuw model:


Groetjes,

Wouter

Ik denk het oude model of ik moet nog even wennen.

Absoluut het oude model.
Geen idee waarom, maar het trekt me gewoon meer dan het nieuwe model…

Ik heb het oude model.
En die vind ik echt een stuk mooier.
Waarom?
De nieuwe komt op mij veels te druk over.
De subdials zijn niet mooi en de grote cijfers rondom ook niet.
Geef mij de mijne maar:

Oh ja, absoluut het oude model.

Nieuw is niet altijd beter/mooier…

De oude, echt mooier, ondanks de dagaanduiding op de nieuwe.

Het huidige model, met rode wijzer en leren band, staat zeker op mijn verlanglijstje. De carrera,s zijn een bekende verschijning die ik al op meters ver waarneem. Stoere klok voor jongelui met jeans. Veel waar voor je geld met een leuk kalibertje en tacho.

anker

Overduidelijk, voor mij, het ‘oude’ model.
Zowel de cijfers, als de drukke dag aanduiding spreken me niet aan. Het grote witte vlak brengt de plaat nogal in onbalans.

Groeten,

Martin

Absoluut de nieuwe !!

ik ben niet zo’n Tag liefhebber, maar als ik moest kiezen voor iemand, koos ik de nieuwe witte.
Dit omdat het datum dag vlak erg wit is bij de zwarte, en ik dagaanduiding heel belangrijk vind.

Moet er wel bij zeggen, dat op zulke foto’s alles zo groot is, dat het mooier of juist lelijker lijkt dan in het echt.
Misschien is het ook wel mooier of lelijker, maar valt het extra op.

Ik vind het nieuwe model mooier

Alvast bedankt voor de vele reacties.

Zelf vind ik momenteel het huidige (oude) model het mooist. Het lijkt me tijdlozer en stijlvoller dan het drukkere nieuwe model.

Wel moet ik zeggen dat ik de rode accenten op de wijzers en drukknop erg geslaagd vind.

Denk dat je zelf het antwoord al hebt gegeven danwel al wist.

Persoonlijk vind ik het nieuwe model ook ‘te druk’ en de oude veel stijlvoller.

Succes met de keuze en eventuele aanschaf!

Ik wist niet eens dat TAG een nieuwe reeks van de Carrera heeft!

Zonder twijfelen zou ik ook voor het oude model kiezen. Deze vind ik veel rustiger en fijner om naar te kijken. Bovendien heeft deze geen dagaanduiding (waar ik dus niet van hou), maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak…

Persoonlijk zou ik gaan voor het oude model. Ik vind deze wat klassieker en tijdlozer ogen dan het nieuwe model.

Feit blijft dat het beide mooie klokken zijn!

Oude model! Zonder twijfel!

Mijn beste,

Ik ga voor het huidige model.
Deze ’Carrera’ geeft in zijn frisse, heldere eenvoud, de essentie bloot waar het bij dit horloge omgaat.
Namelijk: de tijd te kunnen lezen en de tijd te kunnen meten. De datumweergave is als extraatje leuk meegenomen.
Het nieuwe model is te druk en de dag en datum aanduiding vind ik erg zwaar overkomen

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink: