Sterk! Goed gezien! Er klopt inderdaad iets niet met die indices…
Als ik eerlijk mag zijn zou ik deze links laten liggen… Het horloge ziet mij er vrij correct uit maar een verkoper die op 1 maand tijd 1900€ van zijn prijs doet (>50% dus)?? Daar stel ik me meer vragen bij… Toch een kopie van? Of zijn er verborgen gebreken…
Waarom koop je niet de “grotere” broer?
Als je een lederen band wil kan je die steeds apart kopen…
Mvg Matthias
Walk away.
Ziet er niet onbetrouwbaar uit. Persoon heeft ook een advertentie geplaatst voor werk.
Wel vreemd dat hij zoveel onder zijn vraagprijs zakt, temeer omdat er al 2 biedingen hoger zijn dan jouw afgesproken prijs.
Ik zou niet zomaar weglopen maar wel wat voorzichtiger zijn. Bel TH/juwelier vraag waarom die zo laag weg mag, ophalen etc.
Ik ken niet veel individueel genummerde replica’s en de afwerking doet niet meteen alarmbellen rinkelen. Het is geen heel populair model (Fangio zegt de gemiddelde Nederlander niets en de open caseback is mooier), dus de prijs is ook niet onbegrijpelijk.
Ze zetten gewoon op alle replica’s hetzelfde nummer, zodat het lijkt alsof hij genummerd is.
Een genummerd horloge is dus geen garantie op authenticiteit.
Klopt, maar dan vind je op internet wel ergens een afbeelding met juist dat serienummer. En dat is hier niet het geval.