Ik ben geen expert en over smaak valt te twisten maar dit vindt ik wel raar. Waarom moet een nieuw horloge binnen 1 jaar naar de horlogemaker voor onderhoud?
Misschien dat iemand mij kan bijpraten over waarom dit kan voorkomen?
Je hebt in principe al de deal gemaakt .
Het enige gekke is dat het horloge al na een jaar onderhouden is, misschien dat je de oorzaak kunt achterhalen?
ik heb een foto van de factuur van het ‘onderhoud’, hier zie ik inderdaad wel duidelijk staan dat er iets gerepareerd is, wat kan ik echter niet achterhalen, aan de prijs te zien, is het niks aan het uurwerk geweest denk ik… ga het navragen, houdt jullie op de hoogte!
Dit, ik heb een cv2011 gehad en die staan bij dealers voor 1500,dus waarom zou eentje van een jaartje oud evenveel staan, zeker als dit een ltd zou zijn
de verkoper verteld mij dat dit een waterdichtheids- beurt is geweest, welke zijn juwelier geadviseerd had om elk jaar te doen, deze valt buiten de garantie.
zelf dacht ik dat een gehele onderhoudsbeurt bij een automaat ongeveer 1x in de 3 jaar genoeg was… (ben geen kenner)
Wat hierboven gezegd wordt, kijken wat voor reparatie het is geweest. Is het niks bijzonders geweest en je vind hem 1600 euro waard (snap ik!) dan gewoon lekker doen.
@Ramniv
mijn budget was eigenlijk een heel stuk lager (€1.200), echter vind ik dit echt een heel mooi horloge, alleen zie online prijzen van minimaal €2.200, daarom twijfel ik of dat ons akkoord a €1.600 realistisch is…
Online prijzen en wat je er daadwerkelijk voor krijgt is niet altijd hetzelfde. Buy the seller, ga eventueel samen naar juwelier en soms heb je gewoon mazzel als het model er is wat jij mooi vindt.
Komt hij wel uit 2017?
De code op het pasje is door mij namelijk niet te ontrafelen.
Als iemand een reparatiebon bewaard dan zal hij toch ook wel de aankoopbon uit 2017 hebben.
Ik zou het niet doen.
De foto’s zijn niet heel duidelijk, maar het lijkt of op de eigen foto’s de indexen minder ver komen dan op de eerste foto.
En als je zoekt op tag cv201z.fc6233 replica krijg je ook een paar hits.
Tenslotte probeerde de verkoper hem een maand geleden voor 3500€ te slijten, dan is hij toch wel héél veel in prijs gezakt…