- Merk en model: TAG Heuer Carrera Calibre 18 Telemeter
- Referentie: CAR221A.FC6353
- Diameter: 38.5mm, 13mm dikte, lug width 19mm.
- Leeftijd: 2016
- Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2017 gekocht bij PANGE horloges.
- Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, inclusief 19mm Abcoro racing strap van Heuer Time met Heuer buckle.
- Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor ophalen in de regio Eindhoven.
- Conditie (krassen, werking etc): Zéér goede staat. Enkel haarlijntjes op de hoog gepolijste delen en wat lichte sporen van bandenwissel achterop de lugs.
- Soort uurwerk en kaliber: TAG Heuer Calibre 18 (Sellita SW300 uurwerk met Dubois-Depraz 2223 chronograaf module). Gangreserve 40 uur.
Vraagprijs: €3850,-
De Heuer is afkomstig van HF lid Vierport (PANGE horloges) die het horloge enkele malen op nato gedragen heeft.
Ik zelf heb ‘m zo’n 5 keer tijdens speciale gelegenheden met beleid gedragen op de Abcoro band. Originele Heuer band is volgens mij nooit gebruikt en nog deels in de stickers.
Deze mag naar een nieuwe eigenaar want chronografen zijn toch niet echt mijn ding en hij ligt alweer veel te lang opgeborgen in de doos.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.