Tag Heuer Carrera Twin Time vraag

Weet iemand of de achterkant van de 2006 TagHeuer Carrera twin time doorzichtig is, of dat hij gewoon dicht is.
In de folder staat omschreven dat hij een saffierglas achterkant heeft, maar op alle foto`s die ik kan vinden op het internet heeft hij een dichte achterkant.
Weet iemand wat meer?

hoi ,

ik heb nog wel voor je gezocht maar kan ook geen bewijs vinden, staat verder ook niet in de folder afgebeeld.

ik heb nog eens gezocht en volgens mij is de achterkant gewoon dicht.

ja dat dacht ik dus ook, tot ik deze twin time zag op Ebay; http://cgi.ebay.com/Tag-Heuer-Carrera-Twin-Time-Automatic-Mens-Watch_W0QQitemZ8902523069QQcategoryZ3853QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Mischien is het zo dat het 2005 model dicht was een het 2006 open?
Ik wou Tag Heuer zelf mailen maar die hebben geen eigen e-mail adres…

Ik weet het niet maar ik zou er van uit gaan dat de folder van de procucent de waarheid verteld. Misschien zijn de andere nep?

Momenteel net meer dan 100 GBP, voor een nieuwe TAG? De laatste keer dat ik er naar eentje keek waren ze toch wel wat duurder… of zou het zijn omdat er geen papieren bijzitten?

Natuurlijk, maar er is toch een minimum inzet? Die moet zo te zien behoorlijk laag geweest zijn. Of gaan de echte liefhebbers pas op de laatste dag inzetten? Sorry hoor, ik heb niet zo’n ervaring met het kopen van dure spullen via eBay…

RJVB Schreef:

Natuurlijk, maar er is toch een minimum inzet? Die
moet zo te zien behoorlijk laag geweest zijn. Of
gaan de echte liefhebbers pas op de laatste dag
inzetten? Sorry hoor, ik heb niet zo’n ervaring
met het kopen van dure spullen via eBay…

meestal begint het serieuze biedwerk vaak in de laatste minuut,
er zijn ebayers die biedmachines inschakelen, dan gaat het er in de laatste paar sekonden nog heftig aan toe,
ik zelf bied meestal zo’n paar minuten voor het einde van de veiling.

Groet, André

Tsja, dat blijkt inderdaad … nog ruim 6u te gaan, en het bod staat nog steeds op 102GBP. Ik vind 'm zelf niet zo speciaal, anders zou ik er misschien wel een bodje aan wagen :slight_smile:

Mvgr
René

Weet bijna zeker dat dit een nepper is.
De rotor lijkt wel verdacht veel op die van een miyota en ook de vouwsluiting is niet zoals TH deze normaal maakt.