Hallo,
Ik heb mijn keuze gemaakt en ga voor een TAG Heuer Carrera, de zwarte 100 meter versie (met zwarte bezel/zwarte dail).
Echter hebben ze bij de ene juwelier weer een 50m versie en bij de ander een 100m. Ik ben daar pas net achter gekomen dus prijzen vergelijken is dan behoorlijk lastig geworden. Online is de oude versie te koop voor 2000 (bensontrade.nl), ik heb ze gevraagd of ze ook aan de 100m versie kunnen komen maar helaas nog geen antwoord.
In Amsterdam bij Diamond Point kost de nieuwe versie 2500,- volgens mij zonder eventuele korting.
Wat is normaal qua percentage om korting te vragen/verwachten, 10%, 20%? Weten jullie een goede juwelier die voor een goede prijs deze TAG kan leveren rond Utrecht/Amsterdam?
Alvast bedankt!
Zit echt dikke marge op. Ik heb destijds een nieuwe gekocht voor 1300 euro. Papieren waren wel blanco, maar risico durfde ik wel te nemen.
Destijds via Marktplaats gekocht.
Zou 20% korting ‘te doen’ zijn om te overleggen bij een Juwelier die hem voor 2500 aanbied? 2100/2200 zou ik nog overwegen maar meer dan 2200 eigenlijk niet.
Ter info:
CV2010.BA0794 (was 2.500 Euro eind 2008 in Belgie) en is 100 meter waterdicht
CV2010.BA0786 (was 2.325 Euro eind 2008 in Belgie) en is 50 meter waterdicht
Ik zou voor de BA0794 gaan. Die heeft ook een dikkere armband (duidelijk voelbaar)
10% korting zou standaard geen probleem mogen zijn. Meer niet vermoed ik.
Op luchthavens kan je vaak het horloge zonder BTW kopen.
Wouter
schiphol achter de douane heeft vaak betere prijzen.
Bedankt voor de info Wouter, en Johan.
Schiphol is qua reis wel te doen maar ik zal dan ook een ticket moeten hebben om door de doane te kunnen komen. Ik ga dit jaar niet op reis via Schiphol. Bovendien zit je dan alsnog met garantie kwesties, lijkt me niet zo handig als je niet gewoon langs een juwelier kunt als er iets mee aan de hand is.
Ik ga denk ik toch maar voor ADP (amsterdam diamond point/centre?), die bij de dam. Kijken of er 2200 van is te maken, dat is 12% korting.
Mooie klok! Alle succes tijdens de onderhandelingen 
Garantie hoort bij het merk en heeft niets te maken met de juwelier waar je koopt.
sander24 Schreef:
Bedankt voor de info Wouter, en Johan.
Schiphol is qua reis wel te doen maar ik zal dan
ook een ticket moeten hebben om door de doane te
kunnen komen. Ik ga dit jaar niet op reis via
Schiphol. Bovendien zit je dan alsnog met garantie
kwesties, lijkt me niet zo handig als je niet
gewoon langs een juwelier kunt als er iets mee aan
de hand is.
Ik ga denk ik toch maar voor ADP (amsterdam
diamond point/centre?), die bij de dam. Kijken of
er 2200 van is te maken, dat is 12% korting.
Je haalt 2 winkels door elkaar.
Diamond Point winkels zitten in de Bijenkorf (door het hele land) en zijn een soort “shop in shop”.
Hebben volgens mij geen TAG Heuer.
ADC, Amsterdam Diamond Centre is onderdeel van Gassan Diamonds en deze winkel zit inderdaad op de Dam in Amsterdam.
Zij hebben wel TAG Heuer.
En de prijs die jij ervoor wilt betalen lijkt me wel haalbaar.
Succes !
En Gassan zit ook ‘achter de douane’ op Schiphol.
hcptdg Schreef:
En Gassan zit ook ‘achter de douane’ op Schiphol.
Klopt, met 5 winkels en een Rolex-shop.
En ook “voor de douane” op schiphol.
En ook van Pampus op het Damrak is van Gassan.
Deze winkel gaat overigens sluiten, misschien kan iemand daar z’n voordeel mee doen.
‘Voor de douane’ is drie keer niks. Ben laatst even wezen kijken, naar Rolex uiteraard:D, maar helemaal niets in de etalages.
heb zelf mijn tag heuer monaco bij QP gekocht zit in de cornelis schuit straat official dealer van heuer en een korting van 15% gekregen (contante betaling)
De Monaco is, ondanks dat ik hem niet zal aanschaffen, toch een favoriet van mij. Erg herkenbaar en bovendien ontzettend mooi. De marketing rondom dat horloge valt me wel zwaar tegen.
Ik vind dat ook gek ja, volgens Tag heuer is de monaco top 3, toch merk ik dat de carrera, formule 1 en de link series beter verkopen dan de mooie vintage steve mqueen of andere monaco zoals de gulf.