Tag Heuer Carrera

Beste mensen,

Ik ben nieuw voor dit forum. Ik weet niet zoveel van horloges. Ik wil 1 horloge kopen en dat moet goed zijn. Ik vind Tag Heuer Carrera zoooo mooi. Model is wel prijzig. Wat vinden jullie van dit horloge? Of kan ik voor deze prijs een andere mooie horloge kopen? Wat ik echt wil weten is of deze horloge in de toekomt van waarde daalt of niet?

http://bensontrade.nl/horloges/tag-heuer/tag-heuer-carrera-cv2014.fc6164/

Alvast bedankt.

http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1602&Itemid=14

deze is net weg… kijk vaker bij deze dealer of stuur hem een zoekopdracht. Scheelt je veel geld tov de webwinkel welke jij linkt!

dalen zal hij zeker! probeer dus scherp in te kopen :slight_smile:
Check voor referentie even chrono24.com

weet je hoeveel deze horloge kostte bij wwwatches.nl?

Kijk ook eens bij lex-watches wat ik in de gauwigheid zag was dat de carrera er een stuk goedkoper is.

Bensontrade heeft en mooie overzichtelijk site maar is net zo duur als de plaatselijke juwelier.Doe je voordeel ermee.

Mijn klok komt ook van Lex vandaan , goede service en zeer aantrekkelijke prijzen. Daar wordt een mens blij van!:slight_smile:

Goede keuze die Tag heuer!..(tu)

Prijzen? scheelt gauw 300 euro met andere horloge websites en daar kan je weer 2 mooie seiko’s extra voor aanschaffen.:smiley: of een weekeindje weg…

ales Schreef:

weet je hoeveel deze horloge kostte bij
wwwatches.nl?

geen idee, ik volg ze niet… maar zoals bigrosa aangeeft… (denk zeker aan -20% op advies!)
check anders deze link even, is makkelijk geld verdienen en concept werkt echt!
http://www.dehorlogewebsite.com/Tag_Heuer.html

deze wist ik ook nog (als 2e hands gene probleem: http://www.rhwatches.nl/Webwinkel-Product-11415578/Tag-Heuer-Carrera.html

verdiep je even in grijze handel, je kan veel geld “besparen”

Scheelde bij mij 25%… ff babbelen…het is crisis tijd en tja ook handelaren moeten wat water bij de wijn doen.:slight_smile: verdienen er dan nog genoeg op, je hoeft geen medelijden met ze te hebben in iedergeval!:smiley:

Bijna ieder horloge wat je koopt zal in waarde dalen, dus ook deze TH. Ook als je het met korting koopt moet je je niet rijk rekenen door later te refereren aan de listprijs. Iedereen die zich er een beetje in verdiept weet dat je een Tag H met zeker 25% korting kunt kopen.

Bedankt voor de websites. Deze horloge kost dan ± 2400. Raad jullie me aan om TH te kopen of andere merk/model die beter is voor deze prijs?

Orienteer je eerst zelf eens wat beter. Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren dus een advies alleen op basis van deze vraag lijkt zinloos.

hcptdg Schreef:

Orienteer je eerst zelf eens wat beter. Iedereen
heeft zo zijn eigen voorkeuren dus een advies
alleen op basis van deze vraag lijkt zinloos.

Inderdaad !

ales Schreef:

Bedankt voor de websites. Deze horloge kost dan ±
2400. Raad jullie me aan om TH te kopen of andere
merk/model die beter is voor deze prijs?

hcptdg heeft wel een beetje gelijk, orienteer je eerst eens even goed wat je wilt kopen. We praten over bedragen waar velen er nooit in hun leven in de buurt van komen om uit tegeven aan een horloge.

Maar je vraagt een advies en over de restwaarde moet je niet wakker liggen, mijn mening is dat je een klok koopt voor je zelf.

Als je nu al bezig bent met wat de waarde over een paar jaar zal zijn dan adviseer ik je om gewoon een Seiko automaat aan te schaffen van rond de 200 euro… niks mis mee en gaat je leven lang bijna mee. Dat is echt waar!

Maar wil je iets speciaals en waar niet elke nederlander mee rond loopt tja…dan kom je dus bij de bekende merken terecht. De gevestigde orde voor bedragen rond de 2500/3000 euro zijn legio. Ik ga uit van nieuw en dan moet je denken aan de merken Tag Heuer, Omega , Baume et Mercier, Maurice Lacroix, Ebel, Edox, Longines enz enz eigenlijk teveel om op te noemen.

Ikzelf ben voor Omega gegaan waarom? naamsbekendheid, geschiedenis, goede en degelijk reputatie, je eigen inleren in de bestaande modellen, de aantrekkingskracht van het merk.

Uiteraard sponsort Omega de Olympische spelen en de Omega´s komen altijd voor in de James Bond film. De Marketing is dus top bij het merk, geld ook voor Rolex en uiteraard voor meerdere merken.
Maar je moet een keuze maken en dat is dus bepalend voor wat je in de toekomst wilt gaan dragen.

Op internet zijn er vele reviews te vinden en vergelijkingen tussen Omega Planet ocean xl uitvoering en de Rolex SD. Leuk om te lezen.

Vooral de verschillen in uurwerken, bij Omega zit er de bekende op basis van ETA 2892 A2 uurwerk in met een co/axial syteem erin een geweldig werkpaard met als bijzondere eigenschappen de onderhouds intervallen van 7 tot 10 jaar na gelang het gebruik. Rolex handteert het bekende uit 1989 ontworpen, zal wel een doorontwikkeling wezen van een bekende voorloper het 3135 uurwerk.

Na het lezen van deze test komen alletwee de horloges gewoon zeer goed uit de test met als nadeel voor de Rolex dat deze 2 keer zo duur is dan de Omega.

Zo zijn er dus meerdere testen te vinden van Horloges en hun geschiedenis.
Ik wil hier mee aanduiden dat een zoek tocht over het internet je een bepaald beeld gaat geven van wat er in horlogeland afspeelt.

Maak eens een beeld voor je zelf van wat je als eis aan een horloge stelt, bijvoorbeeld moet hij voldoen aan een bepaalde afwijking , moet hij COSC gekeurd zijn, hij voldoet dan aan een eis van min 4 tot plus 6 seconden afwijking per 24 uur.

Deze zwitserse onafhangkelijke keuring geeft een klok een bepaalde status is dit noodzakelijk? nee niet echt, geeft het je klok iets extra´s mee jazeker.

Er is aandacht besteed aan het uurwerk en met liefde getest op nauwkeurigheid, dit is de wil van een fabrikant die achter zijn uurwerken staat en wil dit bevestigd zien. Ze laten je zien dat ze een product leveren waar gewoon veel aandacht aan wordt besteed en met vakmanschap en liefde in elkaar wordt gezet.

Als je deze criteria´s eens voor je zelf op een rijtje zet en een keuze erin maakt wat het voor horloge wordt dan ben je rijp voor een prijzige klok naar jouw eigen wensen!

Succes!

+1 van wat al eerder gezegd is. Misschien dat de EHBO (gebruik zoekfunctie) lijst je kan helpen met oriënteren?

Het beschikbare budget van ales vliegt wel erg snel omhoog.
Meevallertje?
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,526922,526922#msg-526922

Heb er ook eentje gehad het Brad Pitt model. Was met doos en papieren (blanco) en heb die uiteindelijk voor 1350 euro verkocht. Ding was een weekje gedragen. Nu was ik volgens mij ook veel te goedkoop maar zou als het even kan niet voor een nieuwe gaan.

hahaha klopt eerst was mijn budget 500. Maar ik vind dit model echt moooi. Eerst nog even paar maanden sparen.

ales Schreef:

hahaha klopt eerst was mijn budget 500. Maar ik
vind dit model echt moooi. Eerst nog even paar
maanden sparen.

Kan me voorstellen dat als je iets mooiers ziet wat je veel liever wilt hebben, het er voor over hebt om er langer voor te sparen. Goed streven! (tu)

Voor mij is ‘de tocht’ naar een horloge ook de helft van het plezier. Zoeken, vergelijken, en soms toch ‘van de koers’ afwijken, zoals in jouw geval nu van een GC naar een TH.