Ik ben nog niet heel bekend met Tag Heuer, maar vind vooral de Carrera calibre 16 erg mooi! Laat ik nu net tegen een mooi exemplaar aanlopen op Chrono.
Zien jullie als experts en kenners enig gekkigheid of red flags kijkende naar de foto’s van deze 2010 Carrera?
De prijs lijkt mij “too good to be true” (nog geen 1.5K)
O.k., ik heb dit model nooit gehad. Maar dit zou wel een echte kunnen zijn. Twijfel alleen over de sluiting en daarnaast is o.b.v. deze foto’s de staat niet goed in te schatten. Prijs is best scherp. Maar niet onmogelijk. Geef echter geen garantie. Succes!
Correct is niks mis mee, prijs lijkt mij ook redelijk hou eventueel wel rekening dat het horloge mogelijk binnenkort aan service toe is als deze verder nog niet eerder service heeft gehad.
Ik heb precies dit horloge gehad met exact dezelfde stalen band. Er is ook een hele fraaie bijpassende rubberen TH band bij te koop, welke fantastisch draagt.
Zie ook niks geks. Prijs vind ik ook weer niet zo scherp, zeker niet voor een particuliere verkoper.
Leuk horloge, hou er rekening mee dat er mogelijk wat onderhoud nodig is na 13 jaar.