Tag Heuer Carrera

Wel weer jammer dat het ook nog bij een juwelier kan gebeuren dat het fout gaat…
Idd een mooi horloge en hoop dat het opgelost wordt naar behoren…

Wel weer een opsteker voor de volgende keer wellicht?

Ik denk dat het leerzaam is voor de horlogeliefhebbers is en je zult verbaast staan dat ook de meest gerenomeerde Authorised Dealers, uhh… laten we zeggen 'schelmen’streken uithalen.

Genesis

Prachtig horloge. Jammer dat er nu wat probleempjes zijn. Ik hoop oprecht dat het helemaal goed komt.

Een tip voor andere carrera fans: wanneer het horloge nieuw is, is de gesp bvb. volledig beschermd door blauwe kleefstickers.

Hoe liep dat trouwens met de garantiekaart? Die wordt normaal toch ingevuld op het moment van de koop?

Mvg,

Wouter

Wat een vervelende ontdekking moet dat geweest zijn genesis! Ik hoop dat het allemaal een goede afloop zal krijgen.

Klopt garantiekaart word ingevuld op het moment van aankoop. Zal eens contact opnemen met Tag Heuer importeur om te kijken of de Carrera die ik heb gekocht in hun systeem staat (adv serienummer) als zijnde verkocht en dan niet een de juwelier van aan de consument.

Genesis

Weet ik wel zeker, want reputatieschade zit je als AD zeker niet op te wachten.

Genesis

Als hij niet blijkt te zijn verkocht in de administratie van Tag Heuer kan het natuurlijk ook zo zijn dat de juwelier in kwestie hem zelf gedragen heeft als eyecatcher…Reclamelopen zullen we maar zeggen.

Verkopen van Tag Heuer worden niet door de Importeur geregistreerd in tegenstelling tot b.v. Rolex.

Genesis

Veni, vidi,vici;)

Genesis

Komende donderdag zal mijn ‘echt’ nieuwe Tag Heuer Carrera opgehaald kunnen worden, ik heb gekozen voor de bruine uitvoering die vind ik nog mooier dan de blauwe uitvoering. Ik kon kiezen overigens uit alle kleuren.

Zal dan eigen foto’s plaatsen. (en verder nog wat uit de doeken doen;))

Genesis

genesis Schreef:

Komende donderdag zal mijn ‘echt’ nieuwe Tag Heuer
Carrera opgehaald kunnen worden, ik heb gekozen
voor de bruine uitvoering die vind ik nog mooier
dan de blauwe uitvoering. Ik kon kiezen overigens
uit alle kleuren.

Zal dan eigen foto’s plaatsen. (en verder nog wat
uit de doeken doen;))

Genesis

Heb je het over de uitvoering met bruine band,wijzerplaat en bezel? Deze vind ik ook supermooi! Maar ik weet niet of ik hem zelf zou “durven” kopen aangezien hij niet echt bij mijn kledingstijl past (Het maakt toch wel een beetje uit voor me).

Fijn om te horen dat hij omgeruild word, werd er nou (erg) moeilijk over gedaan?

Ach kledingstijl, lekker belangrijk, voor mij dan, maar zwarte chrono’s heb ik te over, blauwe uitvoering is mijn Rolex Sub al, tevens mijn Oris McLaren. En een Bruine uitvoering heb ik nog niet en ik vind de rood/bruine kleur van wijzerplaat werkelijk prachtig, ga er tevens voor zorgen dit ik er een hele mooie leren band in dezelfde kleur bij kan krijgen.

Moeilijk, moeilijk ach…

Genesis

genesis Schreef:

Ach kledingstijl, lekker belangrijk, voor mij dan,
maar zwarte chrono’s heb ik te over, blauwe
uitvoering is mijn Rolex Sub al, tevens mijn Oris
McLaren. En een Bruine uitvoering heb ik nog niet
en ik vind de rood/bruine kleur van wijzerplaat
werkelijk prachtig, ga er tevens voor zorgen dit
ik er een hele mooie leren band in dezelfde kleur
bij kan krijgen.

Moeilijk, moeilijk ach…

Genesis

Dat hij niet past bij mij betekend het echt niet dat ik hem niet mooi vind hoor, sterker nog, prachtig zelfs ;). Ik wens je er dan ook veel plezier mee, je luxeprobleem ;).

Zo te zien toch naar behoren opgelost. Prima zo!