Toch nog gelukt vandaag. O0
[URL=http://imageshack.us]
[/
Genesis
Toch nog gelukt vandaag. O0
[URL=http://imageshack.us]
[/
Genesis
gaaf hoor (tu) (tu)
heel veel draagplezier !
'n Schoontje ! (tu)
Mjamm!! Even een slabbetje! Mooi hoor. Veel (draag)plezier!!
Leuk spul! Genier ervan.
MP:)
Hmm, mijn zoon zit het horloge net te bekijken en zei dat zowel de kast als de band onder de fijne krasjes zat!: (zijn ogen zijn beter als de mijne, mot eigenlijk maar eens aan een bril gaan denken) Dus maar even terug gebeld met de Siebel juwelier op de Beurstraverse in Rotterdam. Want de Carrera is me per slot van rekening verkocht als zijnde nieuw. De betreffende filiaalchef Dhr van de Linde zei dat alle horloges door de importeur nieuw zijn uitgeleverd en vrij moeten zijn van fijne krasjes. Maar we gaan ze natuurlijk niet onder halogeenlicht bekijken gaf hij aan.
Vertelde hem dat de krasjes werkelijk overal zitten, zowel op de kast als de band, is voor mij geen probleem als ze alles netjes gaan polijsten. Morgen gaat de Carrera terug en word dit ook weer een aventuur waarin de AD kan laten zien waarin ze verschillen tav van de paralel en het grijze circuit. Want van de AD verwacht ik natuurlijk een onberispelijke service.
Word vervolgt met later een perfecte Carrera.
Genesis
Zie er super uit zeg! Persoonlijk zou ik eerder voor een TAG gaan als voor een Speedmaster en ik gok dat u die mening deelt!
Overigens wel erg zonde van de krasjes, op de foto niets van te zien. Voor de prijs, of eigenlijk elke prijs, verwacht je toch kwaliteit.
Ik zou er overigens liever geen eens mee akkoord gaan als ze deze 3 weken in service nemen, ik denk bijna dat je wel het recht hebt om een nieuwe te vragen.
Genesis, is dit de oudere generatie Carrera? Ik heb op diverse fora weleens gelezen dat bij deze variant de band erg snel krassen krijgt.
Zie er super uit zeg! Persoonlijk zou ik eerder
voor een TAG gaan als voor een Speedmaster en ik
gok dat u die mening deelt!
Ik in ieder geval wel!
Nee hoor, het nieuwe model. Wat de Omega Speedmaster Professional betreft die heb ik afgelopen zaterdag gekocht, maar is toch niet mijn ding, die word verkocht.
Genesis
Drommels. Mooie klok(jes)!
Mijn beste,
Formidabel deze Carrera. Chapeau!!
Een karakteristiek horloge van een gerenommeerd horlogehuis.
Sneu van die krasjes. Doch ik hoop voor je dat deze binnen een niet al te lange periode tot het verleden behoren.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mijn persoonlijke favoriet van Tag Heuer. Mijn vader heeft hem ook, maar dan de zwarte wijzerplaat. Erg jammer van de krasjes. Hoop dat het in orde komt.
Michel
Ik weet niet precies wanneer je 'm gekocht hebt, maar zeker een nieuwe vragen. Als je 'm vandaag gekocht hebt en ze doen moeilijk over 'n nieuwe: gewoon inleveren geld terug. Als je 'm laat polijsten, zal een kenner dit bij verkoop zien en dus is íe meteen minder waard.
Suc6!
Ik weet niet precies wanneer je 'm gekocht hebt,
maar zeker een nieuwe vragen. Als je 'm vandaag
gekocht hebt en ze doen moeilijk over 'n nieuwe:
gewoon inleveren geld terug. Als je 'm laat
polijsten, zal een kenner dit bij verkoop zien en
dus is íe meteen minder waard.Suc6!
Gisteren gekocht in de aanbieding bij Siebel Rotterdam, werd verkocht als zijnde nieuw. Helaas heb ik vandaag geen tijd. Maar morgen neem ik even contact op met mijn advocaat wat juridisch gezien mijn positie is in deze.
Maar twijfel geen moment dat het goed komt, hetzij soepel hetzij wat moeilijker. Laat wel weten hoe Siebel dit oppakt. Btw goede tip om een nieuwe te vragen, Jurist zal wel weten of dit een reele optie is.
Genesis
ERG Mooi! (tu)
Gefeliciteerd, en veel plezier ermee.
Groeten,
Martin
Gefeliciteerd(tu) wel jammer van de krasjes. Ik weet niet wat mogelijk is bij een horloge wat met korting is gekocht.
Maar als de AD het goed weet op te lossen, heb je weer een mooi horloge:)
Ik denk dat ik zelf voor een Speedy zou gaan, als ik zou moeten kiezen tussen deze en de Speedy;)
Word weer een klok met een “verhaal” ben vandaag naar een kennis geweest die een horlogezaak heeft en die horlogemaker is, zijn expertise uitspraak over de “nieuwe Tag Heuer Carrera”:
Niet nieuw, maar 2de hands, de huidsmeer zit nog aantoonbaar tussen de schakels, de kast heeft ‘slijtage plekjes’ bij de kast van het dragen.
Heb tevens juridisch advies ingewonnen, heb daarbij voldoende ‘handgrepen’ gekregen en morgen heb ik een telefonisch onderhoud met de filiaalmanager. Daarvoor zal ik contact hebben met het hoofdkantoor van Siebel met het management over de 'manier’van handelen en verkoop informatie verstrekken zonder geheel in detail te treden en betreffende filiaal benoemen.
Ben benieuwd hoe professioneel dat zal worden afgehandeld, voor mij is het geen emotioneel issue, maar geheel zakelijk, weet ook vantevoren hoe dit gaat aflopen, maar niet binnen welke termijn, want indien de tegenpartij gaat ‘tegenstribbelen’ duurd het langer, maar de uitkomst staat vast.
Een belangrijk punt moet altijd in ogeschouw genomen worden, een goede reputatie kost jaren, maar je bent in een fractie van een seconde kwijt…
Genesis
Word weer een klok met een “verhaal” ben vandaag
naar een kennis geweest die een horlogezaak heeft
en die horlogemaker is, zijn expertise uitspraak
over de “nieuwe Tag Heuer Carrera”:Niet nieuw, maar 2de hands, de huidsmeer zit nog
aantoonbaar tussen de schakels, de kast heeft
’slijtage plekjes’ bij de kast van het dragen.Heb tevens juridisch advies ingewonnen, heb
daarbij voldoende ‘handgrepen’ gekregen en morgen
heb ik een telefonisch onderhoud met de
filiaalmanager. Daarvoor zal ik contact hebben met
het hoofdkantoor van Siebel met het management
over de 'manier’van handelen en verkoop informatie
verstrekken zonder geheel in detail te treden en
betreffende filiaal benoemen.Ben benieuwd hoe professioneel dat zal worden
afgehandeld, voor mij is het geen emotioneel
issue, maar geheel zakelijk, weet ook vantevoren
hoe dit gaat aflopen, maar niet binnen welke
termijn, want indien de tegenpartij gaat
’tegenstribbelen’ duurd het langer, maar de
uitkomst staat vast.Een belangrijk punt moet altijd in ogeschouw
genomen worden, een goede reputatie kost jaren,
maar je bent in een fractie van een seconde
kwijt…Genesis
Erg zonde en ook al komt er een goed eind aan, vind ik het alsnog helemaal niet leuk. Ik vond het juist een super horloge en heb zelfs je foto nog gebruikt voor een post in het “Wishlist” topic. Het verhaal van dat je eerst de Omega gekocht hebt en daarna de TAG is ook nog eens een domper.
Omdat ik toch benieuwd ben, ben je niet gewoon met de klok en de hele meuk bij Siebel naar binnen gestapt en heb je gezegd: “Ik wil mn geld terug” (Met een Arnold Schwarznegger stem). Of gewoon een NIEUWE wilt? Als het echt zo is allemaal dan neem ik aan dat hun dat ook niet ontkennen. Dan pas zou hun reputatie naar de knoppen gaan.
Ik wens je hier heel veel succes mee Genesis, ten alle spijt.
Ik ben meer van de concensus, ga uit dat dit soort situaties niet opzettelijk worden gecreerd. En indien wel, dan…
Genesis