Tag heuer cg 1114 doen of niet?

In mijn opgelopen virus en overmoeibare drang naar horloges kwam ik net deze tag heuer cg 1114 tegen.

Ik kan een tag heuer overnemen.
Ga zo even kijken.
Wat vinden jullie ervan?
En wat zouden jullie maximaal betalen voor dit model?
Incl doos papieren en garantie bewijs. In 1999 aangekocht bij siebel.

Sorry voor de slechte foto’s. Ik heb ze even van de adverteerder overgenomen.

Ik persoonlijk vind ze erug lelijk…

Maar dat is persoonlijk. :wink:. Ben meer geïnteresseerd in wat de huidige waarde van dit model nu nog is.

Iemand anders die mij misschien wat meer kan vertellen over dit specifieke model?

Helaas is dit S/EL-lijn op dit moment (nog) niet zo geliefd als andere en vooral latere modellen. Op basis van je foto’s en gegevens is het moeilijk een oordeel te geven wat de prijs betreft.

Persoonlijk zou ik zeggen ca €600,- max maar goed dat is mijn mening en geen feit.

Tag Heuer heeft erg mooie horloges, maar dit type oogt wel erg gedateerd. Ik zou even verder kijken.

€400 max

Ik zou ook niet veel meer als 400 betalen

Ik weet het, het is persoonlijk, maar ik vind deze modellen toch ook wel erg lelijk.
Als je deze weer moe bent zal het niet gemakkelijk zijn om er weer een fatsoenlijke prijs voor te krijgen.

Te gedateerd voor serieus geld. Ook max. €400.

S/EL is langzaam aan een klassieker aan het worden. Maar youngtimer/(bijna) vintage TAG Heuers zijn nu nog behoorlijk ondergewaardeerd (dat kan overigens ook zeker een voordeel zijn!). Een complete set, zie ik. Kan niet goed inschatten hoe goed het horloge eruit ziet. En ik zit er niet voldoende in om een prijs te noemen. Beetje Googlen kan je wss wel verder helpen. Maar hierboven genoemde 400 Euro voor een complete nette auto chrono van een dergelijk merk klinkt mij redelijk belachelijk. Daarvoor zou ik 'm onder geen enkele voorwaarde verkopen, in ieder geval. Maar hier op het forum is van oorsprong weinig enthousiasme voor TH. Komt de laatste paar jaar, vooral door wat nieuwe aanwas, iets meer. Maar het blijft hier in de kern toch gewoon een Seiko-, Rolex- en Omega-fanclub! :wink:
Succes met je beslissing!

Edit: als dit de quartz is, wordt het een ander verhaal. Dan lijkt me 400 een nette prijs.

Dat is toch een quartz? (gekleurde logo)
In dat geval ook zeker niet meer dan 400

Bedankt allemaal en vooral @TagEd. Het gaat om een Quartz. En moet zeggen dat hij in zeer goede staat is.
Helemaal compleet incl extra schakels,tags, doosjes, boekjes en garantie bewijs.

Heb het klokje net opgehaald en ik weet dat smaken verschillen. Ik vind het best een mooi ding. Zal zo even wat foto’s plaatsen.

1 like

IMO is het een quartz.