TAG Heuer Connected ervaringen na drie weken dragen

Hier valt het zeker mee. Maar ik ken jouw polsomtrek dan ook niet.
(watchdog foto)

Heb zelf onlangs mijn Tag Heuer Carrera 43,5mm verkocht omdat deze te groot was voor mij persoonlijk.

1 like

bedankt voor je review. geeft heel veel info, ervaringen en antwoorden op vragen.
Uit je review maak ik voor me op dat ik deze van mijn lijstje kan afstrepen. thanks!!

veel plezier met je horloge en ik zie over 2 jaar weer een nieuwe review.

1 like

leuk verslag en ik vind de dial echt geweldig! Hij had van mij iets minder groot gemogen, maar op jouw pols vind ik hem niet te groot.

Geniet er van!

1 like

Mooi verslag en leuk horloge.

1 like

Ik heb gehoord dat het horloge af en toe niet reageerd op de polsbeweging als je naar de tijd wil kijken. Heb jij dat ook?

Nee, geen last van gelukkig!

Ok thanks

Thanks voor het uitgebreide verslag. Op zwart is hij wat mij betreft het mooiste.
Blijft zeker een grote klok dus niet voor iedereen geschikt, zeker niet voor mij.

Ik ben heel geinteresseerd. Ga hem bij Van Willigen bekijken. Zeker nergens met wat korting te krijgen?

Bedankt voor je review, erg leerzaam!

1 like

Ik heb geen korting gekregen, wel een mooie TAG Heuer pet… Hahaha

Overal stond dat hij 1350 gaat kosten, maar het is 1400 euro.

Ik heb 1350 betaald, is ie in prijs gestegen?

Bij van Willigen is hij 1400

Goed verslag! Ik heb me er ook 1 besteld vandaag bij watchmasters.com als goed is heb ik hem volgende week binnen :smile: maar mijn vraag is waar kun je de bandjes kopen? Ik zoek de witte

Mvg Peter

1 like

Echt een heel cool apparaat! Geweldig ook dat je de wijzerplaat kunt wisselen :grinning: Zit er geen één bij met het gekleurde logo? Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

En, heb je hem al binnen en zo ja, bevalt ie?

2 jaar verder… Al ingeruild?

1 like

denk niet dat ie nog actief is op HF…

Eindbaas. :sunglasses:

1 like