Tag Heuer een goede aankoop?

Hi,
Ik ben van plan om een Tag Heuer Carrera Tachymetre (met de saphire achterkant) aan te schaffen ter vervanging van mijn Tissot PRS200.
Dit omdat ik dit een waanzinig mooi horloge vind.
Ik heb echter geen verstand van horloges en ben mij dus gaan orienteren op het web.
Nu kom ik daar veel negatieve ervaringen en uitlatingen over Tag Heuer tegen als dat de kwaliteit slecht zou zijn, veel problemen heeft en snel stuk gaat.

Zie ook dit forum bijv: http://groups.google.nl/group/alt.horology/browse_frm/thread/f5a946d7ab2b3d10/bf183f2c57e56f99?lnk=st&q=tag+heuer&rnum=1&hl=nl#bf183f2c57e56f99

Wat is jullie mening over Tag Heur algemeen en de Carrera tachymetre in het bijzonder?

Alvast bedankt.

Groet, Tim

zozo van de prs200 naar de carerra, dat is een aardige upgrade!
Tag Heuer zijn gewoon echt goede horloges. Mooie robuuste afwerking en goede kwaliteit ETA uurwerken. Tsja wat kan ik er verder nog over zeggen, ja het is geen geen Jaeger le Coultre,…maar wat wil je voor dat geld.

Zelf heb ik 2 Tag Heuers en ben daar erg tevreden over !!! De Carerra is een mooi en klassiek model. Zeker de moeite van het kopen waard.

Ik heb zelf de Carrera ik ben er tevreden over , je hebt mijn foto`s al gezien daarin heb ik hem gepresenteerd als mijn nieuwe aanwinst. Over de degelijkheid kan ik niks zeggen ik heb hem pas 1 1/2 maand. Ik kan wel wat vertellen over de afwerking : die is gewoon goed , niet zoals een Rolex of een JLC of een ander horloge in die prijsklasse want die zijn subliem afgewerkt. Verder ben ik tevreden over de nauwkeurigheid 1 1/2 seconder per dag loopt hij voor dat is goed voor een automaat maar ook weer niet subliem.Heb je al kontakt gehad met Marley ?
Ik had deze ook nog ff overwogen de Autavia :

Maar aan jouw de keus.
Je hebt 2 jaar garantie op het horloge dus daar zit het ook wel goed mee.
Ik denk dat je er een goede aankoop mee doet , Hendrik heeft een oude Tag Heuer misschien dat hij nog wat kan vertellen.