Tag Heuer Formula 1

Hallo beste leden!

Mijn vader, een echt horlogeliefhebber in hart en nieren, wordt volgende maand 60. Met de familie hebben we beslist een horloge te kopen.
Nu weet ik dat hij een fan is van de Tag Heuer Formula 1 modellen. Meer specifiek het model van de foto.

Ons budget is ± 750-1000 euro. We zoeken dus een gebruikt exemplaar.

NU mijn vragen:
-Wat is de richtprijs voor dergelijk horloge in goede staat?
-Waar op letten bij aankoop van dit horloge? Vals-Authentiek
-Ervaringen met het horloge/merk in het algemeen?

Moest er nu toevallig iemand eentje te koop hebben :sunglasses: Ik hoor het graag.

Alvast dank iedereen voor de info en hulp.

Voor de prijs moet je toch denken op 900-1000€

Eentje in België: http://www.demcoquartz.com/fr/montres-d-occasion/315-tag-heuer-formula-1-ref-cah1012ft6026.html

En tag heuer is een goed degelijk merk. Heb zelf de Carrera cal 16

http://www.chrono24.nl/tagheuer/formula-1--id3603930.htm

op een plaats staat de tag heuer voor 1000 € en op andere plaats op chrono 24 nl voor 1200 € wel raar he beide zijn van demcoquartz

Kijk eens bij de tag heuer outletwinkel in Roermond, daar heb je vaak mooie aanbiedingen en nieuw. :wink:

Bedankt! Heb ik inderdaad al aan gedacht.

Denk alleen dat de prijs voor dit horloge daar +1000 euro is.

Bedankt al iedereen!

Ik zou ze zeker even bellen.

Mijn broer gaat zaterdag richting roermond.

Iemand advies voor het spotten van zo’n valse tag heuer.

De basis-quartz kun je voor 1000 euro ook wel nieuw vinden. De F1 is er sinds een paar jaar ook als automaat. Het is maar wat je voorkeur is. En op Marktplaats en Ebay wemelt het inderdaad van de valse F1’s.

Vandaar ook mijn vraah waar ik op moet letten bij aankoop van tweedehands.

Quartz draagt de voorkeur van mijn vader. Hij vervangt graag zelf het batterijtje en heeft bij mijn weten geen automaten.

Bedankt!

Kijk even op qiphe.com daar staan een paar tag heuers
http://www.qiphe.com/tag-heuer-formula-1-wau1110-ft6024.html

Als je zelf niet de kennis hebt om fake te herkennen dan gewoon enkel via de bekende kanalen aanschaffen.

Absoluut maar als het horloge compleet is met de nodige bewijzen, doos en dergelijke en de prijs is niet 69 euro :see_no_evil:

Is er dan een manier om te controleren op “echtheid”.

Gr

Bij een goede vervalsing redt je dat vaak niet zonder echte kennis van zaken en zeker niet bij een quartz. Een automaat met zichtbodem geeft namelijk meer aanknopingspunten.

Vandaag in roermond het horloge gezien.

Normale prijs was die 2000 euro volgens hen en de outletprijs is 1240 euro.

Toch maar eens een gebruikt exemplaar zoeken.

Mvg

Eentje gevonden compleet voor 785 euro.
Heel blij en leuk horloge. Foto’s volgende week na het uitpakken :smile:

Lijkt me een goede deal geweest maar die retaimprijs van roermond van 2000 euro lijkt me overdreven :see_no_evil:

Thanks iedereen

Retailprijzen zijn altijd overdreven. In Roermond hebben ze wel echt hele scherpe prijzen.
Btw, proficiat met je vonst!

Inderdaad,

Wetend dat je nog 10% extra krijgt bij je verjaardag, zeker interessant.

Mvg

Goeiemorgen leden!

Om een lang verhaal kort te maken… De tag Heuer is terug bij zijn vorige eigenaar wegens niet nagekomen afspraken.

Nu was ik op zoek met mijn vader naar een andere (nog betere deal :smisse:) en heb ik deze gevonden:
Het horloge is 3j oud maar in zeer goede staat, alles aanwezig met aankoopbewijs en zelfs extra de zwarte rubberen band. Net batterijwissel/service gehad, ook met bewijs. Prijs 630 euro.

Wat denken jullie kenners? Goede deal of toch nog wat verder zoeken?

Dank iedereen!

Als je een beetje rondkijkt moet je al een mooie f1 Quartz voor rond de 600 vinden.
Ik heb de kimi raikonen versie 3 jaar terug kunnen kopen voor 450.