Tag Heuer Formula One Max Verstappen 2019 limited edition

Je moet wel een enorme fan zijn om dit te kopen. Niet zo mooi maar aan de andere kant, tis wel een kwalitatief goed horloge dus ze verkopen je in elk geval geen rommel.

Max heeft geld zat

1 like

Max is de ideale schoonzoon​:joy::see_no_evil:
Zijn vader daarentegen :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Ik ben wel fan van Max, niet van die Limited Ed. die uitgebracht worden door Tag Heuer.
Deze kan ook niet tippen aan m’n Carrera cal.16

1 like

Zojuist is het glazuur van mijn tanden geklapt :grimacing: man, alleen al die bezel
 En de band, en de logo-uitlijning op de dial

Wat dacht je dan? dit is echt voor de “die hard” Verstappen fan. De Ayrton Senna modellen hadden dit ook vaak.

Ik vind 'm ook niet mooi, maar laten we wel wezen. Het is wel echt super gaaf dat je dit als zo’n jonge gast bereikt.

Ik ben een groot Max Verstappen fan, maar mijn horlogesmaak lijkt meer op die van Max zelf. Buiten zijn “diensttijd” draagt Max privĂ© nl zelden tot nooit een TAG Heuer, maar gewoon een mooie Daytona, of pepsi.
Eigenlijk alleen Rolex, net als z’n moeder, zus en ja ook vader Jos (had laast zelfs een platona om)
Deze Rolexen worden wellicht betaalt met het geld wat hij verdient door TAG Heuer te promoten :joy:

Heuer heeft wel (naar mijn smaak) erg mooie horloges gemaakt, zoals de Camaro

2 likes

Ik vind hem gaaf! Net wat specialer als het vorige model, ook gezien de automaat.
Heb hem besteld bij schaap. Mij benieuwen waneer hij word gelevert

2 likes

Lelijk of gaaf
 lijkt op Rolex: (bijna) uitverkocht

Toch een leuk verdienmodel voor de Belgische F1 rijder die in Monaco woont en waarvan iedereen vindt dat ie Nederlander is.

1 like

Net even opgezocht, ik zie het. Ook niet helemaal mijn smaak :joy::joy:

Ik zou het chiquer hebben gevonden als ze net als bijv. IWC de verwijzing naar de coureur op de achterkant van het horloge hadden geplaatst. Elke dag Max Verstappen moeten lezen is nou ook net niet

1 like

Ik ook niet :slight_smile:

Dat heeft dan ook een reden, dit is geen Quartz.

1 like

Tis geen Belg (meer), hij heeft kunnen kiezen voor één van de twee nationaliteiten toen hij meerderjarig werd en heeft de NL nationaliteit gekozen. Daarvoor bezat hij beide nationaliteiten. Hij rijdt ook onder een NL racelicentie in de F1.

1 like

Als genodigde bij de launch kan ik de details die ik heb gezien gevoeld wel even benoemen.

Het horloge is idd eindelijk een automaat. Past beter bij de sport. The lunete is deze keer glanzend keramiek. Ipv geborsteld zoals de 2018 versie. De naam in het rood en cijfers wit is niet geheel mij smaak maar stoort niet. Wat opvalt aan het horloge is de iets elegantere afwerking. Enkele onderdelen van de kast zijn beter afgerond. De band is hetzelfde gebleven. De wijzers zijn wat luxer uitgevoerd en het het logo aan de rode tachymeter is toegevoegd. Het rode accent aan de knop is een mooie verandering.

Hoewel het mechanisme zorgt voor een dikker horloge (in deze prijsklasse normaal) is dit bij dragen niet opvallend. Het gewicht voelde ongeveer met de helft toegenomen.

Wat is het jammerste vindt is het ontbreken van nederlandse accenten. Echter is dit te begrijpen aangezien Verstappen internationaal een fanbase heeft en moet uitbreiden.

1 like

Aankomende dinsdag worden ze verstuurd door Tag Heuer, aankomende week zal ik wel een telefoontje krijgen om hem optehalen​:grinning:. Dan kijken hoe hij in het echt is :sweat_smile:

Het moet je smaak maar zijn. Aan mij is dit niet besteedt. De naam van een fantastische coureur op een horloge maakt het nog geen fantastisch horloge.

Ik mis de klasse van bijvoorbeeld een Chopard Mille Miglia 1000, dat zou Max meer recht doen.

1 like

Je moet er maar van houden, je loopt hiermee enkel iemand te spekken en dan die naam erop ? Koop een mooie en zet je eigen naam erin :sunglasses:

1 like