Wat nog beter zou passen is een kinetic. Als Max in zijn F1 Auto remt komt er kinetische energie vrij die opgeslagen wordt in een accu.
Zou Max er zelf 300 “gekocht” hebben zodat het een succes lijkt? Of hebben echt zoveel mensen € 3000,- voor dit horloge over? Tja, op elke pot past een deksel wordt wel eens gezegd en gelukkig verschillen smaken, anders viel iedereen ook op dezelfde vrouw (of man), hë?
Ik vraag me af hoeveel hiervan in het buitenland worden verkocht, als het er echt maar 333 zijn. Volgend mij wordt het gros in Nederland verkocht.
Ze worden enkel door Nederlandse Tag Heuer dealers verkocht. Echter als de waarde stijd ivm een wereldkampioenschap winnen dan is het misschien makkelijker te verkopen zonder nederlandse vlag erop.
Je zal niet teleurgesteld worden. Zeker als je de 2018 in het echt al mooi vondt.
Dat verwacht ik ook niet, zal ooit een collectors item worden
Aardig model maar ondanks dat ik lang F1 fan ben en Max uiteraard ook support zou ik toch liever voor een andere variant gaan. Wel de mooiste van de Max range. Ben benieuwd naar de NA foto’s @Plakband19
Max Verstapte horloge
Maar een automaat in de racerij is geen sport.
+1
Gezien de bovenstaande reacties durf ik het bijna niet te zeggen, maar ik vind het (los van zijn naam op de bezel) een mooi horloge. Echter is 3k een forse prijs, wat ongetwijfeld gerechtvaardigd wordt door marktwerking en Max zijn populariteit gezien het feit dat ze inmiddels bijna allemaal verkocht zijn.
Het waren er, dacht ik ,maar 333 in totaal dat moet ieder merk dan wel,lukken.