Onlangs ben ik via via voor (heel) weinig in het bezit gekomen van een Tag Heuer horloge. Nu ik bezig ben met wat research (verkeerde volgorde, ik weet het) kan ik deze versie niet vinden… Kan iemand met meer verstand van zaken er eens een lichtje op schijnen? Ik heb namelijk een issue: de uurwijzer staat scheef (“loopt voor” met een minuut of 20) en ik vraag me af of dit de moeite van het repareren waard is. In geval van een replica lijkt me dit al gauw niet het geval… Ik schijn als nieuwe gebruiker maar beperkt foto’s te kunnen uploaden, dus misschien moet ik in een reply proberen de rest toe te voegen.
Uitlijning van het logo t.o.v de 12 uur markering is scheef. Metalen logo mist de scherpe randen van de letters.
Positie van het datum venster… dit ziet er raar uit. Geen uitlijning tussen 4 en 5. Gewoon slordig. Het font van de datum is (weet dit niet zeker) onjuist. Dit font zie je vaker bij Miyota uurwerken, niet bij ETA.
Achterzijde te grote letters, stainless steel back…. Kast is dus niet van RVS, lijkt me zeer onwaarschijnlijk voor TH.