Waar moet het naar toe vraag ik mij af
Sterkte gewenst maar het vertouwen in de medemens krijgt wel een behoorlijke deuk dunkt mij.
Zal wel toeval zijn, maar kijk eens op www.montredo.com
Staat er precies zo één, zelfs het zelfde nummer?
Of zijn dat alleen maar nieuwe?
Weet het niet, heb de QR code gescand en toen ff gegoogled???
Tag Heuer productcodering is als volgt: CBC2112 is model (Link), BA0603 is band soort (staal).
WAV2024 is het serienummer.
ok thnx voor de uitleg
Dit is echt waardeloos… ook een flinke deuk in het vertrouwen naar een mogelijk volgende hulp, ook al is die waarschijnlijk wél te vertrouwen.
Ik hoop dat je hem terugvindt.
Succes!
Ook bij mij gebeurd. Mooie IWC die ik voor mijn 18de verjaardag van mijn ouders kreeg. Veel sterkte en hoop dat je hem terug krijgt!
Super klote!
Meld je serienummer nog even aan op stopheling.nl mocht iemand het nummer checken weet hij dat hij dit niet moeten kopen
Wat een nare ervaring. Ik hoop dat ie boven water komt. Erg fraaie Link.
In het vervolg ook maar een foto van de h.h. hulp maken
Misschien met de hulp even door het huis gaan en een paar vertellen dat er geen waardevolle dingen in huis te vinden zijn….
Een paar personalia opvragen….
Tja, achteraf makkelijk praten…
Echt vervelend! Hoop dat het goed komt!
Aangifte doen ook waarschijnlijk moeilijk, iemand beschuldigen zonder bewijs? Dan ben jij aan het eind nog de domme!
Voor zulke gevallen ergens een klein vast kluisje zou denk ik prettig zijn! Of gewoon ( als die natuurlijk ook te vertrouwen zijn, bedoel ik de buren. Van vrienden gaat men uit💪🏼) de avond voordat de hulp komt, even de waardevolle spullen naar de buren/vrienden brengen!!
Heb aangifte gedaan en hem op stopheling aangemeld.
Dank voor de goede adviezen!
Ps ben in de markt voor hetzelfde horloge, met papieren, overigens
Ik kijk met je mee!