Tag Heuer Link gestolen

Beste allemaal, ik ben nu een paar jaar lid van dit toffe forum. Tot nog toe heb ik alleen gelezen maar nu moet ik toch een post neerzetten.

In de afgelopen twee a drie weken is mijn Tag Heuer Link Automatic Chronograph gestolen. Deze is als nieuw, verpakking, papieren heb ik nog. Mocht iemand hem aangeboden zien worden, laat het mij weten! Natuurlijk tegen een beloning voor de gouden tip!

5 likes

Balen zeg! Sterkte! Misschien wat foto’s of meer informatie over jouw verdwenen horloge?

Een foto en wat meer info over serienummer kan helpen. Succes!

Misschien ook waar gestolen?? NL of ander land

Ah shit man. Dat is balen zeg. Ik zou echt bloedlink zijn als me zoiets zou overkomen.

Sterkte!

9 likes

Vervelend voor je. Hoop dat hij terug komt.
Wat meer info zou handig zijn.

Verdomme, dat is flink balen zeg! Hoop dat je hem nog terug krijgt

Dat is balen ! foto’s ? Nummers ?

Shoot, dat is balen. Op Marktplaats de doos en papieren aanbieden, kijken of er iemand hapt :smirk:

balen man! hoe gestolen ? inbraak of beroving?

Ik doe vrij veel met Tag Heuer. Als je wat foto’s hebt van voor- en achterkant dan zal ik tijdens mijn zoektochten even goed opletten. (als je deze hebt tenminste) Anders een foto van het net. Ik denk dat zo’n foto in dit geval wel is toegestaan om een beeld te hebben van het horloge.
Model/serienummer ook wel handig
Waardeloos man… sterkte.

Gestolen in Noord-Holland.

Foto en serienummer (goede tip!) volgen vanavond…

Valt mij op dat ik er gewoon down van ben… dit was echt mijn favoriet…

1 like

Hier een foto en serienr:

Serienr: RLRF-LNXH-KQYG

Hoop dat hier iets uit komt…

2 likes

Sterkte gewenst en hoop op goede berichten, zal opletten!

Ik ga ook de ogen open houden, sterkte!

Zo aan de afbeelding te zien lijkt het mij de : CBC2112

1 like

Zie PB aangezien dit niet het serienummer is van het horloge.

Herstel: serienummer hieronder:

Dank voor jullie adviezen!

En medeleven…

Oorzaak van de diefstal, heel cliché, de hulp in de huishouding die twee weken geleden plotseling opgezegd heeft (na drie weken).
Achteraf gezien vallen de puzzelstukjes in elkaar, maar dat is niet zo belangrijk voor nu.

3 likes

Wat een vervelend voorval. Ik hoop van harte dat het horloge kan worden teruggevonden.