Tag heuer, maar wat is het? Zeldzaam?

Ik zal zo betere fotos maken en misschien kan ik hem even open maken.

2 likes

Ik kan het nog steeds niet uitsluiten maar hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik denk dat het iets niet kloppends is.

Als het een prototype zou zijn zou je als nog wel mogen verwachten dat de logo en letters overeenkomen met dat van het echte logo bijvoorbeeld :thinking:

Het logo is dat wat tussen 1985 en 2015 werd gebruikt.

1 like

Met wat fantasie, want die A en G lijken mij anders.

image

Logootje offcenter… die printing…

2 likes

Nee, daar lijkt het niet op wat mij betreft.

1 like

Inderdaad ja.

1 like

De u is ronder en staat niet in het midden, het schildje is vlak ipv puntig, de H lijkt een recht horizontaal streepje te hebben, de middelste streepjes van beide E’s staan lager lijkt het.

1 like

Logo lijkt een beetje een rommeltje. Wellicht door het graveren? Maar neem eigenlijk aan dat een serieus merk betere kwaliteit zou nastreven.

1 like

Hier is de originele versie.
http://www.crazywatches.pl/majestyk-2-led-2006

1 like

Apart dat majestyk slechts 500 met rode led heeft geproduceerd…

2 likes

En waar heb jij hem gekocht?

1 like

Jaren geleden in belgie aangeschaft bij een juwelier.

1 like

Nu weet ik niet of dat een beetje betrouwbare zaak is, maar zou die zich wagen aan replica spul?

1 like

Ik vind het maar een lelijk ding. Of mag ik dat niet zeggen?

1 like

Gelukkig ieder zijn smaak. Ik zou hem zelf niet snel kopen of dragen, maar vind het wel intressant om te kijken wat er zoal beschikbaar is. Blijft toch bijzonder en gezien de hele Vintage Casio lijn momenteel is er dus wel een hele degelijke markt voor.

1 like

Die leds zien er niet uit als de vintage diode types.
image
Deze bestaan uit kleine puntjes. Gezien de binnnekant is dit echt geen Tag Heuer.
De Leds zijn te nieuw.

1 like

Zeker wel!

Zoals de link die ik had gegeven al laat zien :slight_smile:

1 like

Als zijnde nieuw of tweedehands?

1 like

Het horloge was tweedehands.