Tag Heuer Microtimer

Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met dit horloge? Ik ben op zoek naar een nieuw horloge en merk dat ik vanwege de gemakszucht uitkom bij een digitaal horloge. Een voorbeeld is de Tag Heuer Microtimer. Ik heb het horloge nog niet in het echt gezien of gepast, deze thread is dan ook oriënterend bedoeld. Het probleem waar ik mee worstel is dat ik (1) een mechanisch horloge tien keer zo mooi vind en (2) ik € 1550 belachelijk duur vind voor een printplaatje. Ik merk echter dat ik bij het dragen van een horloge met een wijzerplaat me niet de moeite neem om erop te kijken, en altijd grijp naar mijn telefoon.

Ik heb het voordelige alternatief:

Wel de looks, maar niet de investering :smiley:

Ruud

Of als je iets extremer wil gaan:

Gr, Marc

En zo zijn er nog meer… Deze met LED. Vind ik een strak design.

Waar is deze van, Mick?! Mooi ding! Ben zelf niet zo gek op digitaal, maar deze is wel heel strak! :slight_smile:

Hier vandaan en niet duur voor zo’n 34 aus$. Da’s dus zo’n 20 euro. Maar de verzendkosten komen volgens mij hoger uit… Als we er nu een paar tegelijk kopen, dan kunnen we wellicht wat besparen???

http://www.tesora.com.au/p/100/ELXC0272/Neoclassic_LED_Watch.htm

Hey, ik ben er helemaal voor! Mooi ding, zeker leuk ter afwisseling!

Misschien goed plan om hier een nieuwe thread van te maken? Zal er een maken! Wie weet wie er mee willen doen!? :slight_smile:

Goed plan (tu)

Bedankt voor de vele reacties. Die Nike horloges zijn inderdaad een stuk goedkoper dan de TH. Diesel heeft ook best mooie digitale horloges. Het probleem hiermee is echter dat ik iemand ken die een soortgelijk horloge heeft. Maar goed, eigenlijk hoeft dit geen probleem te zijn

Dominique