Ik wil mijn Tag Heuer laten servicen, een Monaco Calibre 12. Nu heb ik natuurlijk even gezocht, maar wie op dit forum zou dit kunnen doen. Ik heb geen idee of dit een lastig uurwerk is enz.
Ik woon in het oosten van het land, maar kom ook regelmatig in en rond Amsterdam…
Plaatje voor de sfeer.
Heb je hier al gekeken?
Wil je een forumlid dit vragen of ben je gewoon op zoek naar een horlogemaker? Overigens wel handig om een TAG Heuer-gecerticieerde te zoeken.
Edit: zie hierboven.
Op zoek naar horlogemaker, maar wel een gecertificeerde en dacht misschien zwerft er 1 op dit forum rond. Of anders weten jullie misschien een goede. Als ik op het kaartje van horlogemakers kijk, dan weet ik zelf niet zo goed of het een geschikte is voor een Tag…
Ik zou, gezien je locatie, dan idd even bij Officieel servicecenter - Marinza horlogemaker Almelo gaan informeren. Zelf nooit daar een horloge laten servicen. Maar hoor eigenlijk altijd alleen maar goede dingen over hem (@floris155, dus).
Dan ga ik hem even een berichtje doen!
Ik heb meerdere horloges door Mark van Watchinside in Rijssen laten servicen. Altijd eerlijk en goed advies.
Ben wel benieuwd wat dit dan gaat kosten ten opzichte van op sturen naar tag.
Bij mijn heuer01 uurwerk kost wel tussen de 600 en 700(omdat het een COSC uur werk is) volgens S&C
@BMWX6M valt een Cal 360 in groep 7, zo ja 6 jaar geleden was het nog 850 euro maar dat was toen zonder gouden kroon/pushers?
Volgens mij is Paul van Zeeland in Velp (bij Arnhem) service center voor Tag Heuer.