Tag Heuer Monaco

Dat is nog een van de weinige horloges die ik nog in mijn collectie zou willen: zo’n Steve McQueen horloge met blauwe wijzerplaat en witte subdials.

Zijn er hier mensen die zo eentje bezitten en eventueel een wristshot willen delen?

Ben er nog niet uit of ie op blauwe croco of op staal moet komen…

Thanks !

Neen, maar die zou ik ook wel willen:D

Ok, dan flipper ik hem wel door. :smiley:

Maar ik ga hem wel eerst zelf een half jaartje dragen.
Nu ja, een half jaar bezit = maximaal 6 x dragen in mijn geval - hi hi hi

de monaco staat bij mij ook op mijn wishlist
Maar dat gaat toch nog lang duren,want ze zijn best duur en behouden best goed hun waarde
ik zou voor de gewone zwarte chrono gaan met croco band,vind ik tijdlozer

Grtz,Flip

Deze staat bij mij ook op nummero UNO op de wishlist!
Prachtige klok!! In mijn ogen is de blauwe McQueen versie meer bijzonder dan de black dial versies. Leer of staal, vraag je je af? Ik zou zeggen beide, en dan maar goed afwisselen… Zeer benieuwd naar de wristshots van de mijn ziens meest bijzondere Heuer!

kan momenteel even niet bij mijn foto’s maar absoluut op blauwe croco. zal binnenkort wristshot posten. gr. Cricket

Volgens mij heb je er net 1 gemist op dzvl voor 1600 euro… Die heeft er kort opgestaan volgens mij. Heb daar zelf ook nog over getwijfeld. Het is inderaad wel een icoon (tu)

Marc-B1 Schreef:

Dat is nog een van de weinige horloges die ik nog
in mijn collectie zou willen: zo’n Steve McQueen
horloge met blauwe wijzerplaat en witte subdials.

Die is idd erg fraai. Maar als je echt wat bijzonders wil…

Ik had 'm al eens eerder gepost, hier. De Monaco 55 PCA (55 years of Porsche Club of America). Zijn er 55 van gemaakt. Ik vind 'm erg leuk!:}

dmc Schreef:

Volgens mij heb je er net 1 gemist op dzvl voor
1600 euro… Die heeft er kort opgestaan volgens
mij. Heb daar zelf ook nog over getwijfeld. Het is
inderaad wel een icoon (tu)

Klopt, dat was de mijne. Omdat ik zag dat er op eBay toch wel (veel) hogere prijzen voor hetzelfde model werden gevraagd heb ik hem teruggetrokken van DZVL en aangeboden op eBay. Zojuist verkocht voor €1.800,- aan een engelsman. :slight_smile:

Nou vooruit dan:


Uiteraard met blauwe leren band :wink:

Groeten,
Edwin

Beste Marc,

Ik heb zelf een zwart-rode Monaco. Ik vind deze kleurcombinatie nog mooier dan de McQueen-versie, vandaar! Het is een fantastisch horloge, zelf het kraken van het leer tussen de lugs klinkt goed!

Ik heb geen hele forse pols maar hij past prima. Met alle respect voor stalen banden en hun dragers maar ik vind ze lelijk (de banden hè! ;)) dus natuurlijk moet de Monaco op leer!

Veel succes met de aankoop en ik ben benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest.

Gr. Roel


Ja, die zwarte is ook supermooi!
Tijdens de zomer ( nu ja…) verkies ik staal boven leder.

Prachtig!

Heel erg mooi! Ik heb deze kleurencombinatie nog niet vaak voorbij zien komen.

Net verkocht!! Ben jij de gelukkige? :D:D