Begin januari 2017 had ik mijn eerste ‘luxe’ ofwel ‘highend’ horloge gekocht, een tweedehands Omega speedmaster reduced uit 2005. In eerste opzicht hartstikke blij mee, ook al geniet mijn voorkeur een stalen band, want ik had er 1 gekocht met een leren band. Al goed…
Eind februari 2017, kwam ik op HF een Tag Heuer tegen die ik al een tijdje op het oog had en deze kunnen bemachtigen door middel van een ruil tegen de omega! Mijn voorkeur gaat uit naar wat robuustere klokjes en in het specifiek te divers
Sinds ik in bezit ben van de Tag Heuer, heb ik GEEN drang gehad om weer een nieuw klokje te kopen! Nouja… wel eerlijk zijn Josh, ik wou er wel weer 1 bij maar ik vond nergens iets aan! (WTF!)
Volgens mij kan in na 2 maanden dragen van de Tag wel concluderen dat ik een match heb gevonden, dit is voorlopig een blijver!
De klok is in mijn optiek prachtig! Een speelse plaat in het licht met de kleine lijntjes… kwalitatief ziet hij er erg goed uit!
De afwerking is subliem, en het ETA werkpaard doet het goed!
Het enigste minpunt wat ik heb ondervonden is dat de band geen schroefjes heeft maar gewoon pinnetjes
Hierbij een paar foto’s, geschoten met een iPhone 6.
Hopelijk vonden sommige van jullie dit leuk om te lezen en/of leerzaam!
De rubberen band op de foto is van een Seiko MM300, leuke combi vindt ik zelf.
Gefeliciteerd, na die foto in vol zonlicht begrijp ik je helemaal! Hoewel ik fan ben van staal en vind dat je een goede match hebt gevonden, denk ik dat het horloge toch nèt iets meer geeft op een leren band.
@Josh een hele leuke review van een hele mooie klok! Welk type is dit precies?
Ik heb nu een reduced en nog op zoek naar een duiker ernaast en deze gooit toch wel hele hoge ogen…