Tag Heuer, nog steeds een gerespecteerd merk?

WVE Schreef:

Hier hebben we inderdaad iets aan.
Als ik als klant ergens slecht ben behandeld zal
ik daar ook NOOIT meer iets kopen.

Als het mezelf zou overkomen zou ik ook onmiddelijk afhaken als klant. Ik laat me echter niet bang maken door andermans horrorverhalen. Dat doe ik niet met auto’s (ik heb jarenlang Renault gereden >X) en met horloges dus ook niet…

Bert1 Schreef:

WVE Schreef:


Hier hebben we inderdaad iets aan.
Als ik als klant ergens slecht ben behandeld
zal
ik daar ook NOOIT meer iets kopen.

Als het mezelf zou overkomen zou ik ook
onmiddelijk afhaken als klant. Ik laat me echter
niet bang maken door andermans horrorverhalen. Dat
doe ik niet met auto’s (ik heb jarenlang Renault
gereden >X) en met horloges dus ook niet…

==========

En het is natuurlijk ook zo, dat de verhalen waar het over gebreken aan horloges gaat, natuurlijk veel breder worden uitgemeten dan de honderduizenden klokkies waar nooit wat aan mankeert.
Laat je niet ontmoedigen door een paar verhalen over een paar horloges die mankementen vertonen.

Groet
Herman

+1.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Ik heb niet zo veel met Tag Heuer gehad. De modellen spraken me niet aan. Maar vind 't wel knap wat ze presteren met die bijzondere (concept) uurwerken.

Ik vind het zeker een wel een mooi én degelijk horloge.

Heb zelf sinds 5 maanden een F1 Limited Edition Kimi Räikkonen (overigens te koop) en vind het nog steeds een te gekke klok!! Als kleine jongen was het iedere zondag F1 kijken en zag het merk regelmatig voorbij komen als sponsor.
Nu jaren verder, bezit ik er zelf 1.

Een 500M versie gaat er zeker nog een keertje als “vakantiehorloge” komen!

Qua formaat en draagcomfort heerlijk, het saffierglas en 200 m waterdichtheid super en past bij sportieve kleding, sportkleding en ook een net pak. Kortom een goeie allrounder! Als je er één voor een leuke prijs te pakken kunt krijgen, zeker doen!

Bas.

Orisfan Schreef:

En het is natuurlijk ook zo, dat de verhalen waar
het over gebreken aan horloges gaat, natuurlijk
veel breder worden uitgemeten dan de
honderduizenden klokkies waar nooit wat aan
mankeert.
Laat je niet ontmoedigen door een paar verhalen
over een paar horloges die mankementen vertonen.

Groet
Herman

Daar heb je (jullie) natuurlijk helemaal gelijk in. Maar ik heb ook wel dingen gelezen over de keuze van materialen in hun uurwerken die op hun minst discutabel zijn. Daar laat ik me eerder door leiden dan door de verhalen over “maandagochtendmodelletjes”, want dat kan (blijkbaar) altijd gebeuren. :frowning:

De mijne doet al bijna 20 jaar trouwe dienst. De kast is misschien iets te klein tov de huidige trend maar ik draag hem nog met veel plezier. Hij koste zo een 2000 gulden. Tja toen ik nog vrijgezel was kon ik nog wel eens een duur horloge kopen. :wink:


Toch ben ik er nog er van gecharmeerd (:smiley:

Siebel… Siebel…

Ik herinner me daar nog een horror verhaal bij van een net gekocht horloge dat toch niet helemaal nieuw bleek te zijn. Ook een Tag Heuer trouwens.

Dat is genesis, was een slecht verhaal ja… Mocht je een vrij weekend hebben:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,117515
.

Ach ja …
Mijn TH 2000 series GMT doet het ook altijd prima.
Zelfs onder zee en in de sneeuw geen probleem :slight_smile:

jo

jo Schreef:

Ach ja …
Mijn TH 2000 series GMT doet het ook altijd prima.

Zelfs onder zee en in de sneeuw geen probleem :slight_smile:

jo

Sluit ik me helaamaal bij aan! Mijn Series 4000 van 1998 heeft al het nodige doorstaan. Loopt prima!

Jazeker,

Tag Heuer kent een rijke historie die door een goed marketingapparaat continue in stand wordt gehouden. Enkele modellen die tijdloos blijven (Carrera, Monaco). Een combinatie van sportief en stijlvol. Nog steeds een merk dat ik graag draag.

Nare persoonlijke ervaringen met merken zijn er altijd. Mogen niet voorkomen, maar tasten mijns inziens het respect voor merken niet aan.

Groet, Cricket33